|

آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز چهارشنبه 11 مهر

آخرین جزئیات در رابطه با طرح ساماندهی کارکنان دولت را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

طرح ساماندهی کارکنان دولت یکی از موضوعات به شدت مهمی است که برای تمامی افراد سوالهای زیادی را ایجاد کرده است.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از این تیتر؛ یکی از موضوعات طرح ساماندهی کارکنان دولت به استخدام شدن افراد مربوط میشود. من باب همین موضوع تمامی افراد به دنبال اخبار طرح ساماندهی کارکنان دولت هستند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

آخرین خبرها از طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز سه شنبه ۱۰ مهر

هاشمی نخل ابراهیمی در پایان تأکید کرد: مجلس و نمایندگان صدای اعتراض نیروهای شرکتی را شنیده‌اند و به‌دنبال ساماندهی این وضعیت برای حفظ حقوق آن‌ها هستند.

گفتنی است چندی پیش در جلسه کمیسیون اقتصادی، بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام طرح اختلافی «ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه» که برای تشخیص مصلحت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شده است به بحث و بررسی گذاشته شد.

طرح ساماندهی کارکنان دولت

عدالت‌محوری در جذب، تداوم خدمت و ارتقای منابع انسانی، چابک‌سازی، متناسب‌سازی و منطقی ساختن تشکیلات نظام اداری در جهت تحقق اهداف چشم‌انداز و صرفه‌جویی در هزینه‌های عمومی کشور با تأکید بر تحول اساسی در ساختارها، منطقی‌سازی اندازه دولت و حذف دستگاه‌های موازی و غیرضرور و هزینه‌های زائد از جمله موارد مغایر طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های موضوع ماده ۲۹ قانون برنامه ‌پنج‌ساله ششم با سیاست‌های کلی ابلاغی بود که پیشتر هم مورد تاکید اعضای هیئت عالی نظارت قرار گرفته بود. همچنین مقرر شد با توجه به هم‌زمانی استقرار دولت و مجلس جدید، طرح مشترک دولت و مجلس در راستای ساماندهی نظام اداری کشور بررسی شود و مجدداً در دستور کار قرار گیرد./شایا نیوز

جزییات مهمی درباره پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته

مطالبات فرهنگیان به مجموعه خواسته‌ها و نیازهای معلمان و کارکنان آموزش و پرورش اشاره دارد .مطالبات فرهنگیان معمولاً شامل بهبود شرایط کاری، افزایش حقوق و مزایا، و تأمین امکانات آموزشی مناسب است. این مطالبات فرهنگیان به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان مطرح می‌شود و می‌تواند تأثیر مستقیمی بر کیفیت آموزش و یادگیری دانش‌آموزان داشته باشد. فرهنگیان همچنین خواستار توجه بیشتر به مسائل بهداشتی و رفاهی خود هستند تا بتوانند با انگیزه و انرژی بیشتری به وظایف آموزشی خود بپردازند. تحقق این مطالبات فرهنگیان نیازمند همکاری و توجه جدی مسئولان و نهادهای مرتبط با آموزش و پرورش است.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود و برای تبدیل وضعیت نیرو‌های پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

حمیدرضا عزیزی‌فارسانی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان، گفت: مردم جهان بدانند سرنوشت سگ‌های هار و پلید صهیونیست ذلت و نابودی خواهد بود و راه مقاومت باقدرت ادامه پیدا می‌کند.

وی خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: مطالبات مردم شریف و آواره منطقه بیرگان شهرستان کوهرنگ حداکثر تا پایان ماه پرداخت شود و به روستا‌های خارج از محدوده سد خدمت‌رسانی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: از وزیر راه و شهرسازی می‌خواهم جهت پیشگیری از مرگ و میر بیشتر در جاده‌های مرگ شهرستان‌های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ، اقدام عاجل کند.

عزیزی فارسانی افزود: از وزیر آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه می‌خواهم مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود و برای تبدیل وضعیت نیرو‌های پیش‌دبستانی و نهضت سوادآموزی اقدامات عاجل صورت بگیرد.

ایران بیش از این امکان پذیرش اتباع را ندارد

اسکندر مؤمنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اتباع خارجی غیرمجاز، یک مسئله ملی است که طبیعتاً در پیشانی آن، فراجا قرار دارد. با توجه به مطالبه مردم و دولت، در برنامه کار سردار رادان قرار دارد. این موضوع، بین‌بخشی است و ما طرح‌های لازم را آماده کردیم و بخش‌های دیگری که متولی اسکان، کار و شغل برای اتباع هستند، باید دخیل شوند تا این طرح به‌درستی اجرا شود.

وی افزود: آنها برادران ما هستند و مشترکات زیادی باهم داریم، اما ایران بیش از این امکان پذیرش اتباع را ندارد. بخش قابل توجهی از منابع و یارانه‌های کشور صرف اتباع می‌شود؛ بنابراین اولویت ما با طرح و برنامه مناسب، اخراج و طرد اتباع غیرمجاز است و فراجا نیز به همین ترتیب عمل می‌کند و در همه کشور به همین شکل است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها