|

داماد محسن رضایی که مدیرعامل بانک شهر است کیست؟

دکتر محمدمهدی احمدی داماد محسن رضایی، بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با تصمیم اعضای هیات مدیره و موافقت بانک مرکزی، «محمدمهدی احمدی»، داماد محسن رضایی، بار دیگر به عنوان مدیرعامل بانک شهر معرفی شد.

بر اساس اعلام بانک شهر، احمدی که از سال ۱۳۹۳ تاکنون به عنوان عضو هیات مدیره موظف بانک شهر و علاوه بر آن معاون ارزی و بین‌الملل بانک و قائم مقامی مدیرعامل را عهده‌دار بوده است، از سال ۱۴۰۰ تاکنون، مدیرعامل بانک شهر بوده است.

سیدمحمدمهدی احمدی فارغ التحصیل اقتصاد بازرگانی در مقطع کارشناسی از دانشگاه شهید بهشتی است. تحصیلات کارشناسی ارشد ایشان در دانشگاه تهران و در رشته علوم اقتصادی بوده و دارای دکترای اقتصاد است.

احمدی در سال ۸۵ به مدت سه سال مدیر اداری و پشتیبانی بیمه ملت بوده و در سال ۸۸ سمت مشاور مدیرعامل این بیمه را برعهده داشت.

وی به عنوان مشاور مدیرعامل بانک پارسیان در سال ۹۲ در مجموعه این بانک فعالیت داشته و از سال ۹۳ به عضویت هیات مدیره بانک شهر درآمد.

احمدی سپس به عنوان معاون ارزی وامور بین الملل  بانک شهر برگزیده شد و از سال ۹۹ قائم مقام مدیرعامل بانک شهر بوده است.

همچنین در اولین جلسه هیات مدیره بانک شهر، «برات کریمی» به عنوان رئیس هیات مدیره و «جواد عطاران» به عنوان نائب رئیس هیات مدیره انتخاب شدند.

پیش از این و در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک شهر، سیدمحمدمهدی احمدی، حسام حبیب‌الله، وحید محمدرضا خانی، برات کریمی، جواد عطاران، مهدی میرزامحمدی و رضا یاری‌فرد به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره معرفی شده بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها