|

شهید حجت الله امیدوار یا همان حاج صادق امیدزاده مسئول اطلاعات سپاه قدس که بود؟

شهید حجت الله امیدوار با نام مستعار حاج صادق امیدزاده که امروز به شهادت رسید از مستشاران ایرانی در سوریه بود.

لینک کوتاه کپی شد

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از حمله هوایی جنگنده های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی به دمشق و شهادت ۴ تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

حاح صادق امیدزاده مسئول اطلاعات سپاه قدس هم در پی حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. صادق امیدزاده که از فرماندهان سپاه قدس بود، در اقدام تروریستی اسرائیل در شهر دمشق و در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به شهادت رسید.

1737963_817

گفته می‌شود حاج صادق در جریان گروگانگیری نیرو‌های جبهه النصره در اوایل بحران سوریه در بین اسرای ایرانی حضور داشته که در نهایت با پادرمیانی قطر به همراه دیگر اسرا آزاد شدند. در آخرین مورد، واشنگتن پست خرداد ماه امسال گزارشی درباره فعالیت‌های مستشاری حاج صادق منتشر کرده بود.

بر اساس این گزارش از سوی دیگر نام حاج صادق امیدزاده ۱۱ سال قبل نیز در گزارش‌های سازمان تروریستی منافقین ذکر شده بود.

شهید حجت الله امیدوار با نام مستعار حاج صادق امیدزاده که امروز  به شهادت رسید از مستشاران ایرانی در سوریه بود. او که به حاج صادق معروف است به قدری در بین نیرو‌های مستشاری شناخته می‌شد که رسانه‌های امریکایی تا کنون بار‌ها اقدام به تهیه گزارش درباره او کرده بودند. گفته می‌شود حاج صادق در جریان گروگانگیری نیرو‌های جبهه النصره در اوایل بحران سوریه در بین اسرای ایرانی حضور داشته که در نهایت با پادرمیانی قطر به همراه دیگر اسرا آزاد شدند.

سردار صادق امیدزاده طراح و مجری بیرون راندن، آمریکا از سوریه بود. هفت ماه پیش واشنگتن پست نام صادق امیدزاده را به عنوان مغز متفکر طراحی حمله علیه نیرو‌های آمریکایی آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی