|

خونتو عنکبوت گرفته و به جز زشتیشون ترسناکم هستن؟ با این ترفندای راحت از شرشون خلاص شو

عنکبوت ها حشراتی ریز و موذی هستند که وجودشون تو خونه باعث آزار و اذیت میشه، اما نگران نباشید چرا که با این روشای خونگی راحت از بین میرن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا وجود هر جک و جانوری تو خونه میتونه آزار دهنده باشه. از سوسک های کوچیک و درشت گرفته تا حتی مورچه و شپشک که ریز هستند. البته که تو خیلی از خونه ها به خصوص خونه های شمال کشور، عنکبوت هم زیاد دیده میشه و اینبار در این مبحث قراره از شر این حشرات هشت پا راحت بشیم چرا که عنکبوت ها علاوه بر اینکه اصلا حضورشون تو خونه و زندگی خوب نیست و کثیف کننده هستش، میتونن تاثیرات روانی هم روی افراد داشته باشن چرا که برای برخی خیلی ترسناک به نظر میان.

اما خیلی وقتا همه واسه اولین مرحله میرن سراغ خرید محلول های شیمیایی، در حالی که ما میخوایم یادتون بدیم چطور میشه با روشای خونگی این مشکل رو حل کرد.

از-بین-بردن-تار-عنکبوت-800x580

اسپری نعنا واسه از بین بردن عنکبوت

حشرات این مدلین که مثلا ممکنه از یه بویی خوششون نیاد و یا مثلا نسبت به چیزی واکنشی به شدت کشنده داشته باشند. مثلا سوسک های آلمانی اگه ترکیب آب و جوش شیرین بخورن باعث انفجار معدشون میشه! 

اما عنکبوت ها به مانند موش ها هستند و از بوی نعنا خوششون نمیاد. به همین دلیل میتونید روغن نعنا رو در آب بریزید و در یک قوطی اسپری بریزید. سپس در قسمت هایی که عنکبوت ها بیشتر حضور دارند اسپری کنید، اینجوری هم اونها فراری خواهند شد و هم بوی مطبوعی تو خونه میپیچه.

البته که اگه یه تمیز کننده با بوی قوی نعنا هم پیدا کنید و در مواقع لزوم با اون پاک کننده تمیز کنید اینجوری دیگه عمرا عنکبوت ها پیداشون بشه.

4072202261867910720514731197117122869

سرکه از بین برنده عنکبوت تو سه سوت

اگه فکر می کنید حوصلتون نمیکشه برید بیرون و به دنبال اسپری نعنا باشید، بهتره که کمی سرکه سفید رو در بطری بریزید و سپس در مناطقی که محل رفت و آمد عنکبوت ها هستش بپاشید تا به طور کلی این حشرات موزی محو افق بشن. فراموش نکنید که سرکه پاک کننده پر قدرتی هم هست و میتونه هم حشرات رو دور کنه و هم به اون فضا تمیزی ببخشه.

شاه بلوط؟ چجوری عنکبوت رو از بین میبره!

شاید شما شیفته شاه بلوط باشید اما فراموش نکنید که شاه بلوط ها از اونها متنفر هستند و کافیه که چند تا دونه شاه بلوط در محل رفت و آمد و البته اونجایی که عنکبوت تار بسته بذارید تا ببینید اونجاها دیگه پیداشون نمیشه. جالبه که بدونید اگه به طور منظم این حرکت رو بزنید بعد از مدتی دیگه خبری از عنکبوت تو خونه شما نیست. 

12163965_116

تمیز کاری و کم کردن گیاهان

درسته که این روزا می بینیم خیلیا تو خونه هاشون گل و گیاه نگهداری می کنند که خب باید بگیم واقعا هم تو روحیه خونواده و زیبایی خونه تاثیر گذاره، اما باعث اومدن عنکبوت ها به داخل خونه میشن. گیاهان میتونن موجودات موذی رو به خود جذب کنند به خصوص عنکبوت ها که عاشق تار بستن هستند و چه جایی بهتر از شاخ و برگ گیاهان؟

مرکبات هم میتونن باعث از بین بردن عنکبوت بشن

اگه دوست دارید واقعا از شر عنکبوت ها خلاص بشید و از بوی خوش مرکبات هم لذت ببرید، این موضوع رو باید بدونید که عنکبوت ها به همون اندازه که از نعنا بدشون میاد از مرکبات هم بیزارن و بنابراین مالیدن پوست پرتقال یا لیمو در مسیر رفت و آمد عنکبوت ها میتونه خیلی کارساز باشه به شکلی که موارد گفته شده در مسیر عنکبوت ها قرار بدید و با پوست لیمو مثلا مبلمان رو اسکراب کنید.

avoid3-closing3-spider-web1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها