|

یاسمین دختر همایون شجریان کیست و چند سال دارد؟

یاسمین دختر همایون شجریان از همسر اولش است که مسلط به زبان فرانسوی است و همچون پدر و پدربزرگش استعداد خوبی در موسیقی و آواز دارد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- همایون شجریان بعد از مدت ها و البته برای معدود دفعات تن به یک مصاحبه و گفتگو داد و نشست جلوی عادل فردوسی پور و با او گفتگو کرد. این گفتگو که بخش های جذابی زیادی داشت حسابی مورد توجه قرار گرفت و به کرات توسط مخاطبان دیده شد و قسمت های مختلف آن هم در فضای مجازی وایرال شد. یکی از بخش های جذاب این گفتگوی جایی بود که همایون از دخترش یاسمین گفت و عادل هم قسمتی از آواز خوانی یاسمین را در 8 سالگی برای مخاطبان پخش کرد.

همایون در خصوص دخترش یاسمین گفت که یاسمین صدای و استعداد خوبی در موسیقی و آواز دارد. البته به جهت اینکه مادر یاسمین فرانسوی زبان است و یاسمین به انگلیسی و فرانسوی تسلط دارد بیشتر به این دو زبان آواز می خواند. همایون این وعده را هم داد که در آینده کار مشترکی را به همراه دخترش روی صحنه خواهد برد.

چیزهای بیشتری که درباره یاسمین شجریان می دانیم

همایون شجریان در سال 74 و 20 سالگی با گیتا خوانساری که خواهر کتایون خوانساری همسر دوم محمدرضا شجریان می باشد ازدواج کرد . حاصل این ازدواج دختری به نام یاسمین است که متولد سال 1386 است و با همایون در ایران زندگی می کند.

61126111eec33

6112611481dc2

611261414174a

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی