|

سرمایه ‌گذاری هوشمند با خرید برج ‌های منطقه 22

پروژه نارنجستان 5

با خرید برج‌های منطقه 22، می‌توانید سرمایه‌گذاری هوشمندی در بازار املاک در تهران داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

با خرید برج‌های منطقه 22، می‌توانید سرمایه‌گذاری هوشمندی در بازار املاک در تهران داشته باشید. این منطقه با موقعیت جغرافیایی ممتاز و توسعه‌ی پیشرفته زیرساخت‌ها، فرصت‌های بی‌نظیری برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند. برای دریافت جزئیات بیشتر و دانش بهتر در مورد سرمایه‌گذاری در برج‌های منطقه 22، در ادامه متن همراه ما باشید.

منطقه 22 یکی از مناطق سودآور و خوش‌آتیه تهران است که در سال‌های اخیر توانسته است توجه انبوه‌سازان، تعاونی‌های مسکن و سرمایه‌گذاران را به‌سوی خود جلب نماید. خوش‌آب‌وهوا بودن و دوری از شلوغی‌های تهران، جزو ویژگی‌های منحصربه‌فرد منطقه چیتگر به‌حساب می‌آید.

خرید ملک، در این ناحیه می‌تواند رؤیای خیلی از افراد باشد؛ اما شاید این سؤال برایتان مطرح شود که چرا از واژه رؤیا استفاده کردیم. قیمت‌ ملک روزبه‌روز بیشتر می‌شود و افراد نمی‌توانند با نقدینگی که دارند، خانه مورد نظر خود را خریداری کنند.

حال تصور کنید منطقه‌ای که در آن پروژه‌های خوش‌نامی همچون: بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه (ایران‌مال) و بزرگ‌ترین شهربازی خاورمیانه (شهربازی هزار و یک شهر) در حال تکمیل‌شدن هستند، چگونه قیمتشان افزایش می‌یابد. اما اگر شما بخواهید سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای را انجام دهید، باید برج‌های منطقه 22 را خریداری کنید.

شاید تصور کنید که با پول‌های داخل حسابتان نخواهید توانست این سرمایه‌گذاری هوشمندانه را انجام دهید؛ اما نگران نباشید، برخی از پروژه‌های این منطقه همانند: پروژه تریتیوم vip، شهرک شهید خرازی و پروژه نارنجستان ۵ شرایط پیش فروشی را تعیین کرده‌اند که شما می‌توانید، با کمترین نقدینگی در این منطقه صاحب‌خانه شوید.

این شرایط استثنایی یکی از فرصت‌های طلایی زندگی شما به‌حساب می‌آید، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در مورد پروژه‌های ذکر شده به دست آورید.

شرایط مناسب سرمایه‌گذاری در برج‌های منطقه 22

همان‌طور که در متن بالا اشاره کردیم، سرمایه‌گذاری در منطقه 22 می‌تواند آینده روشنی را برای شما رقم بزند. این ناحیه که به عنوان بزرگ‌ترین مقصد گردشگری مدرن در ایران شناخته شده است، به جهت وجود پارک‌های جنگلی چیتگر، لتمال کن، دوشان دره آب‌وهوای پاکیزه و مطلوب‌تری نسبت به دیگر مناطق تهران دارد. برخی از برج‌های این منطقه، دارای شرایط مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند که در متن ذیل به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم:

شهرک شهید خرازی

پروژه شهرک شهید خرازی

یکی از مزیت‌های پروژه شهرک شهید خرازی، موقعیت استراتژیک آن در منطقه چیتگر است. این پروژه، در مجاورت بازار بزرگ ایران‌مال و شهربازی هزار و یک شهر واقع شده است. همین موضوع به‌تنهایی نشان‌دهنده سودآوری فوق‌العاده آن، در آینده‌ای نه‌چندان دور خواهد بود.

شرایط پیش‌فروش برج‌های فاز دو این شهرک، به صورت امتیازی و واریزی است. پس اگر به دنبال بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاری در منطقه 22 تهران هستید، برج‌های این شهرک گزینه فوق‌العاده سودآوری برای شما خواهند بود.

پروژه نارنجستان ۵

یکی از جدیدترین پروژه‌های تعاونی ابنیه آکام، پروژه نارنجستان ۵ است که در بهترین موقعیت منطقه 22 واقع شده است. این پروژه به صورت 2 دانگی عرضه می‌شود به همین منظور، دست خریداران برای سرمایه‌گذاری باز است. قیمت پیش‌خرید پروژه نارنجستان ۵ به صورت علی‌الحساب است و انتخاب طبقه و واحد آن، در زمان نازک‌کاری بر اساس پرداختی اعضا صورت می‌گیرد.

نکات مهم هنگام پیش‌خرید پروژه تریتیوم vip

پروژه تریتیوم vip

یکی از مدرن‌ترین پروژه‌های منطقه 22، پروژه تریتیوم vip است که تنوع متراژی این پروژه به شما این فرصت را می‌دهد تا مطابق نقدینگی خود، در بهترین منطقه و لوکس‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری کنید. شما در زمان پیش‌خرید پروژه تریتیوم vip باید نکاتی را مدنظر داشته باشید، این نکات عبارت‌اند از:

۱- بررسی رزومه سازنده:

رزومه سازنده را مورد بررسی قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که آیا در رزومه تجربه ساخت در این منطقه را دارد یا خیر؟

۲- نوع قرارداد:

قراردادی که نوشته می‌شود باید شفاف بوده و امکان فروش آن وجود داشته باشد، همچنین مورد معامله باید مشخص شود.

3- موقعیت پروژه:

موقعیت قرارگیری پروژه را مورد بررسی قرار دهید تا از سودآوری آن مطمئن باشید.

4- قیمت پروژه:

قیمت پروژه بر حسب لوکیشن مکانی آن باید معقولانه باشد.

5- نحوه پرداخت اقساط زمین و تراکم و ساخت از اعضا:

تعاونی‌هایی که به دریافت اقساط از اعضا اهمیت فراوانی می‌دهند، قادر خواهند بود ساخت پروژه را زودتر به اتمام برسانند.

6- نحوه نقل‌وانتقال:

به وکالتی بودن و رسمی بودن نقل‌وانتقال توجه کنید تا سرمایه‌گذاری شما ریسک کمتری داشته باشد.

7- قشر فرهنگی پروژه:

یکپارچه بودن بافت و قشر فرهنگی اعضا پروژه، موضوع مهمی است که باید به آن در زمان پیش‌خرید توجه کنید.

8- نحوه مدیریت پروژه:

سرعت پروژه‌های پیمانکاری نسبت به پروژه‌های مشارکتی بیشتر است و شما را با مشکلات کمتری روبرو می‌کند.

انتخاب درست و هوشمندانه با کمک مشاوران مجرب

یکی از سوالاتی که برای اکثر افراد مطرح می‌شود این است که چگونه افراد با یک سرمایه‌گذاری، نقدینگی خود را چند برابر می‌کنند؟ در جواب این پرسش باید بگوییم هر سرمایه‌گذاری نیاز به دانش و تخصص دارد، اگر شما هیچ اطلاعاتی در مورد سرمایه‌گذاری خود نداشته باشید ممکن است همان نقدینگی هم که دارید را از دست بدهید.

افراد هوشمند با کمک مشاوران مجرب، سرمایه‌گذاری خود را از هر جهت بررسی کرده و بهترین مکان را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید برج‌های منطقه 22 را پیش‌خرید کنید، با کمک مشاوران مجرب می‌توانید انتخابی درست و هوشمندانه را تجربه کنید. مشاورین املاک دیار 22 در خدمت شما هستند تا شما را در بهترین انتخاب یاری کنند.

در این نگارش شما را با معتبرترین پروژه‌های منطقه 22 تهران آشنا کردیم، اگر می‌خواهید از تصمیم خود در چند سال آینده خرسند باشید و سودآوری فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید، با دریافت راهنمایی از مشاورین مجرب دیار 22 خواهید توانست به این هدف دسترسی پیدا کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی