|

در رتبه بند معلمان ماجرای امتیاز والدین و دانش آموزان به معلمان چیست؟

احمدی لاشکی گفت: برای اعمال نظرات دانش‌آموزان در رتبه بندی معلمان براساس ظرفیت دانش آموز برنامه‌ریزی خواهیم کرد

لینک کوتاه کپی شد

در روز‌های گذشته این مساله در میان خانواده‌ها مطرح بوده که والدین و دانش آموزان نیز به معلمان امتیاز می‌دهند و این نیز ازمعیار‌های رتبه بندی معلمان است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از نبض بازار، احمدی لاشکی درباره اینکه آیا دانش‌آموزان و خانواده‌ها قرار است در رتبه بندی به معلمان امتیاز دهند، گفت: این موضوع در مرحله نخست مطرح نیست و در مراحل بعد که برای ۵ سال آینده وجود دارد این موضوع مدنظر است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: باید به معلم فرصت دهیم و اگر یک‌باره بگوییم نظرات دانش‌آموزان و خانواده‌ها لحاظ خواهد شد شاید شرایط آماده نبود، اما در مرحله دوم افراد ۵ سال فرصت دارند تا بر اساس شاخص‌های مشخص شده توسط قانونگذار حرکت کنند بنابراین در آینده این موضوع را لحاظ می‌کنیم.

احمدی لاشکی افزود: برای اعمال نظرات دانش‌آموزان در رتبه بندی معلمان براساس ظرفیت دانش آموز برنامه‌ریزی خواهیم کرد چرا که دانش آموز ابتدایی، متوسطه اول و دوم ظرفیت‌های متفاوتی دارند و ممکن است از دانش آموز ابتدایی بیش از دو سوال پرسیده نشود آن هم نه از تمام دانش آموزان، در دوره دوم ابتدایی تعداد سوالات ممکن است بیشتر شود و در دوره متوسطه اول و دوم نیز اینگونه خواهد بود البته موضوع به گونه‌ای سنجش خواهد شد تا آسیبی که تصور می‌شود برای معلمان وجود داشته باشد، لحاظ شود و نگران این موضوع نباشند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها