|

بررسی آخرین جزئیات همسان سازی حقوق بازنشستگان

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری یک مطالبه به حقی است.

لینک کوتاه کپی شد

حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه نبرد روایت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مسئله همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری یک مطالبه به حق بازنشستگان بوده و این وظیفه مجلس و دولت است و عملیاتی سازی این موضوع به شکل ویژه در دستور کار است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ وی افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس به تصویب رسیده و بنابر فرموده مقام معظم رهبری، عملیاتی سازی این موضوع در برنامه هفتم توسعه پیگیری ویژه خواهد شد.

 رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: نبرد روایات در حال حاضر یکی از اصلی‌ترین تقابل‌های سرتاسر جهان است و ما باید در این نبرد، در حوزه‌های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دیگر بخش‌های زمان گذشته و حال، اقدامات فعال‌تر و تولیدات مناسبی در دستور کار باشد.

حاج بابایی تصریح کرد: کتاب حاج جلال در سطح کشور مورد توجه بسیار ویژه بوده و این کتاب به چندین زبان زنده دنیا ترجمه و در کشورهای مختلف دنیا مورد استقبال قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در سطح استان اردبیل بیش از 100 جلد کتاب در موضوعات دفاع مقدس چاپ و منتشر شده است و باتوجه به پتانسیل‌های موجود استان اردبیل در حوزه نویسندگان،  انتظار می‌رود تا تولیدات استان اردبیل در حوزه دفاع مقدس افزایش پیدا کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها