|

دو تا مرغ دریایی که دلخراش خرگوش رو کشیدن تا نصف شد؛ یکیشون یه خرگوش درسته قورت داد

در این ویدئو صحنه هایی از حمله مرغ های دریایی به خرگوش ها را خواهید دید. ببینید مرغ دریایی چطور خرگوش رو قورت میده.

لینک کوتاه کپی شد
13

شایانیوز- مرغ دریایی پرنده ای پر انرژی است که همواره در جستجوی غذا است. این پرندگان با بال هایی به طول ۱۱ فوت (۳.۴ متر)، دارای بلندترین بال هستند که بسیار شبیه بال هواپیماست! از میان حدود ۲۴ گونه مختلف، مرغ دریایی سرگردان، بزرگترین آنها به شمار می آید. مرغ های دریایی از طول بال های قوی و نیرومند خود برای سوار شدن بر فراز بادهای اقیانوسی استفاده کرده و گاهی اوقات ساعت ها بدون استراحت یا حتی یک بار پر و بال زدن در هوا معلق می مانند. جالب است بدانید که برخی از گونه های این پرنده زیبا به خاطر پرهای خود که در درست کردن انواع بالش و کلاه زنانه مورد استفاده قرار می گرفت به شدت در معرض شکار قرار داشتند.

بسیاری از گونه های مرغان دریایی بومی و ساکن نیمکره جنوبی و نواحی اطراق قطب جنوب، آمریکای جنوبی و استرالیا هستند. همچنین در گذشته های دور این حیوان در بسیاری از نواحی نیمکره شمالی نیز مشاهده شده  اما امروزه تنها تعداد کمی از گونه های آن در منطقه اقیانوس آرام شمالی یعنی بین کالفیرنیا، آلاسکا، هاوایی و زاپن زندگی می کند.

با وجود اینکه این نوع پرنده توانایی زندگی در دریا را دارد اما گاهی اوقات برای استراحت به جزایر دور افتاده می رود. همچنین در طول فصل جفت گیری بیشتر روی زمین است و گروه هایی که تشکیل می دهد اغلب از نظر تعداد و تراکم با یکدیگر متفاوت هستند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حیدری ارسالی در

    خیلی پرنده دزدیه. وقتی غذا کم باشه به روستاهای اطراف آب میره و جوجه ها و کبوترها و هرچی که زورش برسه رو میدزده و برای روستا نشینها در این مناطق آفت محسوب میشه . خیلی از اونها مورد لطف تفنگهای روستاییان قرار میگیرن اما چون زاد و ولدشون زیاده هیچ فایده ای نداره .

  • سام ارسالی در

    سلام،
    این پرنده های شکارچی خورنی هستند یا نه؟
    از روی ناچاری میشه خورد؟
    مسموم کننده نیستند؟

  • - ارسالی در

    وایییی

  • مهران ارسالی در

    بله درسته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها