|

چیستان های مُخ بخور؛ فقط یه نابغه میتونه جواب درست این مُعمای پیچیده جنایی رو بده!

برای حل کردن این چیستان سخت باید خوب فکر کنی و عجله نکنی تا به جواب درست برسی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از قدیم همیشه پدربزرگ و مادربزرگ هامون از ما چیستان های سخت و گاهی هم آسون می پرسیدن تا ما رو سرگرم کنن، اما دنیای امروز که همه چیزش فرق کرده، چیستانش هم یه کوچولو تغییر کرده. بعضی از سوال هاش واقعا سخت شدن و برای حل کردنش شما باید خیلی از هوش خودت کار بکشی. بعضی ها فاز جنایی و معمایی پیدا کردن که گاهی ترس رو هم به دلتون می اندازه و برای حل کردنش باید زمان بذاری و نابغه باشی. خلاصه دنیای چیستان خیلی گسترده هست و گاهی هم جواب سوال هاش خیلی خنده دار میشه. همراه ما باشید تا به سراغ یکی از این چیستان های سخت بریم.

چیستان: جنازه و اتاق

جسدی در پایین یک ساختمان چند طبقه پیدا شده است. وضعیت جسد به طور واضح نشان می‌داد که این شخص با نیت خودکشی از یکی از طبقات ساختمان به پایین پریده. یک بازرس جنایی مامور رسیدگی به پرونده شده. او به طبقه‌ی اول ساختمان رفت، و وارد اتاقی شد که جسد در جهت همان اتاق در پایین ساختمان پیدا شده بود.

بازرس پنجره‌‌ای را که جسد دقیقا در پایین آن افتاده، باز کرد و سکه‌ای را به زمین انداخت. بعد به طبقه‌ی دوم رفت و دقیقا همین کارها را تکرار کرد. وی به همین ترتیب تا آخرین طبقه‌ی ساختمان رفت. در نهایت، به پایین برگشت و به همکاران‌اش گفت که این اتفاق یک جنایت بوده و خودکشی نبوده!

بازرس چگونه فهمید که این اتفاق یک جنایت بوده است؟‌!

homicide-detective

پاسخ چیستان

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شما توانستید پاسخ را پیدا کنید؟ هنوز تلاش می کنید جواب چیستان را بفهمید، ما پاسخ این معما را داریم! این چیستان مهارت های ذهنی، هوشی و منطقی شما رو آزمایش می کنه. اگه هنوز به جواب نرسیدی، چیستان رو یک بار دیگه بخوان!

جواب: تمام پنجره‌ها بسته شده بودند. اگر شخص خودکشی کرده بود، نباید پنجره بسته میشد و قاتل اون رو پرت کرده پایین و پنجره رو هم بسته!

اگر دوست داری هم تفریح کنی هم یکم خودت رو بشناسی صفحه چیستان ما رو دنبال کن.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها