|

پایان تراژیک توله اسب آبی که جلوی مامانش توسط اسب آبی دیگه کشته شد؛ ببینی دلت کباب میشه

در این ویدئوی دلخراش توله اسب آبی ای را خواهید دید که جلوی چشمان مادرش توسط اسب های آبی دیگه کشته میشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک بچه اسب آبی پس از اینکه با مادرش به یک سد جدید می یاید توسط چندین اسب آبی دیگه کشته می شود. اندی دیل، راهنمای طبیعت، شاهد این صحنه دلخراش بود. او می گوید به عنوان یک راهنمای در رویال مالوان، من این افتخار را داشتم که شاهد زیبایی باشکوه طبیعت در همه اشکال آن باشم. به گفته این راهنمای طبیعت «سد کوئلا یکی از مکان‌های زیباست که خانه‌ موجودات مختلفی است. یکی از این موجودات اسب آبی است، حیوانی جذاب با سبک زندگی منحصر به فرد. اخیراً شاهد یک حادثه دلخراش در این منطقه بودم که من را عمیقاً اندوهگین کرد.»

اسب های آبی موجودات جذابی هستند که به خاطر جثه بزرگ، آرواره های مهیب و رفتار قلمرویی خود شناخته می شوند. این پستانداران نیمه آبزی بیشتر روزهای خود را در آب می گذرانند و فقط شب ها برای تغذیه از علف بیرون می آیند. اسب آبی ها علیرغم ظاهر صلح آمیزشان می توانند بسیار تهاجمی باشند، به ویژه زمانی که احساس خطر می کنند یا برای منابع در حال رقابت باشند.

Untitled_1.1.1-4-1024x576

Untitled_1.3.1-1-1024x576

او می گوید: در حالی که بعد از قهوه صبحگاهی گله اسب های آبی را تماشا می کردیم، یک ماده و یک گوساله بسیار جوان به گله نزدیک شدند و هرج و مرج به وجود آمد. یکی از اعضای گله نوزاد را گرفت و به وضوح سعی کرد او را بکشد. در آن زمان بود که نوزاد با مجروحیت مرگبار موفق به فرار شد و خود را به ساحل رساند. در حالی که مادر سعی می کرد از او در برابر بقیه گروه که نزدیک می شدند محافظت کند، نوزاد از بین رفت.

Untitled_1.5.1-1024x576

Untitled_1.6.2-1024x576

درون گله اسب های آبی، سلسله مراتب واضحی وجود دارد. نرهای غالب در بالا و ماده ها با توله های خود در پایین. نر غالب وظیفه حفاظت از گله را بر عهده دارد و به شدت از آن در برابر هر گونه تهدیدی دفاع می کند. برای نرهای غالب حمله یا حتی کشتن نرهای جوان یا گوساله هایی که مال خودشان نیستند غیر معمول نیست. این همان چیزی است که در سد کوئلا رخ داد که بچه اسب آبی توسط سایر اعضای گروه کشته شد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها