|

خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل تکنو پشتیبان

می توان برای تعمیر هر یک از لوازم برقی خانگی با یکی از شعب تکنو پشتیبان تماس بگیرید

لینک کوتاه کپی شد

تعمیر لوازم خانگی در محل یکی از خدمات قابل ارائه در مجموعه تکنو پشتیبان است که در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران با قطعات اصلی انجام میشود. این مجموعه در طی سالها فعالیت به دلیل استفاده از قطعات اصلی، ارائه گارانتی و پوشش برندهای ایرانی و خارجی موفق به جلب رضایت مشتری شده و به یکی از تعمیرگاه های تخصصی تبدیل شده است. به طوریکه می توان برای تعمیر هر یک از لوازم برقی خانگی با یکی از شعب تکنو پشتیبان تماس بگیرید تا شاهد عیب یابی و تعمیر سریع و حرفه ای دستگاه باشید.

تعمیر لوازم خانگی در محل

تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی در محل تهران

در زندگی امروز اغلب افراد با مشکل کمبود وقت مواجه هستند و زمان زیادی را در ترافیک هدر میدهند. حال شرایطی را تصور کنید که یخچال فریزر یا ماشین لباسشویی و ظرفشویی و سایر لوازم برقی خراب شده باشد و باید آنها را به تعمیرگاه منتقل کنید! در این شرایط نه تنها زمان زیادی در ترافیک سپری میشود، بلکه هزینه های هنگفتی برای جا به جایی و انتقال وسایل نیز باید پرداخت کنید. علاوه براین، آسیب های زیادی ممکن است به یخچال و ساید بای ساید و سایر وسایل در حین جا به جایی در راه پله و راهروها وارد شود. سرویس تعمیر لوازم خانگی در محل تکنو پشتیبان به شما کمک می کند تا به این مشکلات غلبه کنید و تعمیرکار به منزلتان مراجعه کند.

تکنو پشتیبان یکی از تعمیرگاه های تخصصی لوازم خانگی در تهران است و تنوع بسیار زیادی در خدمات آن قابل مشاهده است. به طوریکه می توان برای تعمیر هر یک از لوازم خانگی برقی از قبیل موارد زیر با این مجموعه تماس گرفت:

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

یکی از خدمات قابل ارائه در تکنو پشتیبان، تعمیر ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک، دوقلو و قدیمی متعلق به برندهای مختلف است. تمام اشکالات و خرابی های دستگاه ابتدا در زمان کوتاه و بدون آزمون و خطا توسط تعمیرکار شناسایی و با قطعات اصلی برطرف میشود. تخصص بسیار بالای تعمیرکاران این مجموعه باعث شده است تا هر نوع خرابی در لباسشویی را در مدت زمان کوتاه رفع کنند. به عنوان مثال، خدمات زیر توسط تیم تعمیر لباسشویی در محل تکنوپشتیبان قابل ارائه است:

  • تعمیر موتور لباسشویی
  • تعمیر پنل بورد لباسشویی
  • تعمیر لولا و درب لباسشویی
  • تعمیر سیستم گرمکن لباسشویی
  • تعمیر بولبرینگ ها و سیستم گرداننده لباسشویی
  • تعمیر سیمکشی لباسشویی
  • تعویض لاستیک دور درب لباسشویی
  • جوشکاری دیگ ماشین لباسشویی
  • رفع کدهای خطا و ارورهای لباسشویی
  • تعمیرات خشک کن لباسشویی

این خدمات برای برندهای مختلف ایرانی و خارجی از اعم از تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، ال جی، بوش، سپهرالکتریک، آاگ، مجیک، مدیا، حایر، هیوندای، هاردستون، الگانس، پاکشوما، دوو و اسنوا قابل ارائه است.

تعمیر ماشین لباسشویی در محل

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

ماشین ظرفشویی در حال حاضر به یکی از وسایل بسیار مهم و ضروری تبدیل شده و جایگاه مهمی در آشپزخانه دارد. استفاده نادرست از دستگاه یا کیفیت پایین محصولات برخی از برندها باعث خرابی قطعات داخلی و اختلال در عملکرد دستگاه شود. تعمیر ظرفشویی در محل از دیگر خدمات ارائه شده در تکنو پشتیبان است که توسط تعمیرکار قابل اعتماد با هزینه مناسب و کیفیت تضمین شده ارائه میشود.

در صورت مواجه شدن با هر یک از مشکلات زیر می توانید با تیم تعمیر ماشین ظرفشویی تکنوپشتیبان تماس بگیرید:

  • موتور ماشین ظرفشویی سوخته
  • خشک کن کار نمی کند
  • درب باز و بسته نمی شود
  • از زیر ظرفشویی آب می ریزد
  • آب پاش دچار مشکل شده
  • ظرفشویی وسط کار خاموش می شود
  • تایمر دستگاه از کار افتاده
  • بدنه دستگاه برق دارد

با توجه به اینکه تکنوپشتیبان نمایندگی مجاز برندهای ایرانی و خارجی است، لذا به قطعات اصلی دسترسی دارد. به همین دلیل تمام تعمیرات با قطعات اورجینال انجام شده و بعد از اتمام فرایند تعمیر برگه گارانتی از سوی تعمیرکار ارائه میشود.

تعمیر یخچال فریزر و ساید

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد. چون این قبیل لوازم برقی طراحی و ساختار پیچیده ای داشته و کوچکترین اشتباه می تواند خسارت های زیادی وارد کند. با توجه به تنوع زیاد در یخچال فریزر و ساید بای ساید از نظر مدل و قابلیت های آن، تعمیرکاران تکنوپشتیبان ابتدا در دوره های آموزشی متعدد شرکت نموده و با ساختار یخچال فریزرهای هر یک از برندها آشنا میشوند. به همین دلیل تا حد امکان تعمیر قطعات را به تعویض آنها ترجیح داده و از این طریق هزینه های تعمیر را نیز کاهش می دهند.

از جمله برندهای یخچال فریزر و ساید بای ساید قابل پشتیبانی توسط تکنوپشتیبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سامسونگ، الکترواستیل، امرسان، دوو، آرچلیک، سانیا، صنام، فروزان، کنوود، هیمالیا، ال جی، اسنوا، پارس، بلومبرگ، بکو

تعمیر یخچال فریزر و ساید

تعمیر جاروبرقی در تهران

با توجه به اینکه تکنو پشتیبان تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی در محل به شمار می رود، لذا تنوع بالایی در خدمات آن به چشم میخورد. به طوریکه می توان برای تعمیر جاروبرقی سطلی و صنعتی و اتوماتیک در محل با یکی از شعب نزدیک این مجموعه تماس گرفت. خدمات قابل ارائه برای تعمیر جاروبرقی در تکنوپشتیبان شامل موارد زیر هستند:

  • تعویض بلبرینگ جاروبرقی
  • تعویض بالشتک و ذغال جاروبرقی
  • تعویض و تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی
  • تعمیر یا تعویض موتور جاروبرقی
  • سرویس جاروبرقی
  • تعویض کالکتور جاروبرقی
  • تعویض پروانه متغیر و ثابت جاروبرقی
  • تعویض موتور جاروبرقی

تعمیر مایکروفر در محل تهران

اگر در یکی از مناطق شمال، جنوب و شرق و غرب تهران حضور دارید و مایکروفرتان خراب شده است، کافیست با تکنو پشتیبان تماس بگیرید. سرویس کاران این مجموعه با طراحی داخلی مدل های مختلف مایکروفرهای ایرانی و خارجی آشنایی کامل داشته و در کوتاهترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر را انجام می دهند.

تمام انواع مایکروفرها با قطعات اصلی و به صورت کاملا تضمینی در محل تعمیر میشوند. به طوریکه بعد از اتمام تعمیر برگه گارانتی ارائه میشود. اگر خرابی قبلی در بازه گارانتی تکرار شود، سرویس کار بدون دریافت دستمزد تعمیرات مورد نیاز را انجام خواهد داد.

تعمیر لوازم خانگی در تمام مناطق تهران

سرعت عمل یکی از ویژگی های مهم و اصلی در خدمات تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان است. بلافصله بعد از تماس مشتری و ثبت سفارش، تعمیرکار به محل اعزام شده و در زمان کوتاه تعمیرات را انجام می دهد. تکنو پشتیبان در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران دارای شعب فعال بوده و به همین دلیل سرویس کار خیلی سریع به محل اعزام میشود. علاوه براین، تیم بزرگی از تعمیرکاران سیار نیز در مناطق مختلف تهران حضور دارند.

سفارش قطعه اصلی لوازم خانگی

در طی سالها فعالیت تکنوپشتیبان موفق به اخذ مجوز از برندهای ایرانی و خارجی شده و به عنوان نمایندگی مجاز خدمات ارائه می دهد. به دلیل دسترسی به واردکنندگان و تولیدکنندگان اصلی لوازم برقی خانگی، این مجموعه امکان تامین قطعه را نیز دارد. به همین دلیل در مجموعه خدمات ارائه شده بر روی وبسایت آن، سرویس سفارش قطعه راه اندازی شده است.

برای سفارش قطعه کافیست فرم مربوطه را تکمیل کنید و برند و نوع قطعه را مشخص نمایید. کارشناسان تکنوپشتیبان در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای ارسال قطعه را انجام خواهند داد. این قطعات همگی اصل و اورجینال بوده با خیال اسوده می توانید برای تعمیر دستگاه از آنها استفاده کنید.

تعمیر لوازم خانگی در محل تضمینی

استفاده از قطعات اصلی، تجربه و تخصص بالای تعمیرکاران و شناخت کامل دستگاه و طراحی آن باعث شده است تا تمام خدمات تکنو پشتیبان تضمین شده باشند. بعد از اتمام تعمیر سرویس کار برگه گارانتی ارائه داده و در صورت نیاز مشتری می تواند برای تعمیر بدون دریافت دستمزد از آن استفاده کند.

جمع بندی

خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل تکنو پشتیبان در شمال، جنوب و شرق و غرب تهران ارائه شده و همگی دارای گارانتی هستند. خدمات این مجموعه شامل تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید، تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی، تعمیر جاروبرقی و مایکروفر برندهای ایرانی و خارجی و سفارش قطعه است. جهت آشنایی بیشتر با خدمات تکنو پشتیبان می توانید نام این مجموعه را در اینترنت جستجو کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی