|

حیات وحش حیرت انگیز؛ ببر بی رحم گردن گورخر نگون بخت رو گاز گرفت خووون آشامی!(ویدیو)

در این ویدیو ببر قوی هیکل رو می بینید که گورخر رو خیلی تند و تیز شکار میکنه و میخوره

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- احتمالا اگر از افرادی نباشید که روحیه لطیفی دارند، حیات وحش یکی از مضوعات جذاب برای شما می تواند باشد.  از روی زمین گرفته تا در آب های عمیق، جانوران با انواع روش های مختلف تلاش می کنند نسل خودشان را در طبیعت باقی بگذارد و به حکمرانی خود ادامه دهند. در مستند های حیات وحش بیشتر به سراغ لحظه های شکار حیوانات می روند. در جهان حیات وحش به شگفتی های زیادی بر میخوریم. جنگ برای زنده ماندن، تولد و شکار کردن. حیوانات با توانایی های مختلف تمام تلاش می کنند انجام تا زنده بمانند، اما این دنیا واقعا بی رحم هست، چون همیشه یک بازنده وجود دارد. ویدیو امروز ما رو از دست ندید، چون ثانیه های عجیبی را برای شما می آفریند.

ببر یکی از مشهورترین شکارچیان دنیای حیات وحش است و در خانواده بزرگ گربه سانان قرار می گیرد و به عنوان بزرگ ترین و قوی ترین گربه دنیا و سومین گوشت خوار جهان پس از خرس قطبی و خرس قهوه ای شناخته می شود.

این جانور وحشی بومی شرق و جنوب آسیا است و ظاهر جذاب، قدرت بدنی بالا و مهارتش در شکار از گذشته مورد توجه انسان ها بوده است. ببرها شکارچیان بسیار حرفه ای هستند و هر روز مانند دیگر چهار پایان خطرناک برای رفع گشنگی به شکار های کوچک و بزرگ می‌پردازند. این جانور می‌تواند هر حیوان گوشتی ای مثل آهو ها و گوزن ها و را شکار کنند.

ببر می تواند حدود 27 کیلوگرم گوشت میل کند، با این حال معمولا در هر وعده غذا ببر شامل 5.5 کیلوگرم گوشت است و از آن جا که چند روز طول میکشد تا یک شکار بزرگ را تمام کند باقی مانده غذایش را پنهان می کند تا بعدا از آن استفاده کند. ببر می تواند گورخر، آهو، بز و... شکار کند.

ببر‌ها جانوری است که انفرادی زندگی می کند به جز مواقعی که بخواهند طعمه بزرگی شکار کنند یا یک مادر با توله هایش دیده شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی