|

از جذابیت های حیات وحش؛ میمون زبلی که وسط دعوای دو تا ببر اومد و ایسگاشون کرد

در این ویدئو دو تا ببر را خواهید دید که با هم گلاویز شده اند در همین حین یهو میمون از درختی آویزان می شود و سر به سر ببر ها می گذارد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- میمون ها حیواناتی بازیگوش و بسیار باهوش هستند که از نظر ژنتیکی به انسان شباهت دارند. آن ها  همه چیز خوار هستند و با آویزان شدن از شاخه ها و با سرعتی باور نکردنی از این درخت به آن درخت تاب می خورند. میمون ها اغلب در نواحی گرمسیری زندگی می کنند گفته شده میمون های دنیای قدیم بیشتر به آفریقا و آسیا تعلق داشته و میمون های دنیای جدید معمولا در آمریکای مرکزی و جنوبی دیده می شوند.

میمون ها با توجه به زیستگاه و شرایط زندگی خود تفاوت هایی با هم دارند، به عنوان مثال بابون ها بیشتر در کشورهای جنوب غربی آفریقا که آب و هوای خشک و در عین حال خنک تر دارد زندگی می کنند در حالی که ماکاک ژاپنی با بدنی پوشیده از موهای ضخیم سفید رنگ به نواحی برفی شمال ژاپن تعلق دارد.

برخی میمون ها نواحی اطراف چشمه های آب گرم کوهستانی را ترجیح می دهند در حالی که تامارین شیر طلایی اغلب در مناطق بارانی برزیل که میانگین دمای هوای آن بالای 26 درجه سانتی گراد می باشد زندگی می کند، این حیوان بیشتر اوقات خود را روی درختان و با فاصله 3 تا 10 متر از زمین می گذراند، در مقابل بابون ها فقط برای خوابیدن و فرار از شکارچیان به مکان های مرتفع مانند صخره ها می روند.

در این ویدئو دو تا ببر را خواهید دید که با هم گلاویز شده اند در همین حین یهو میمونی از درخت آویزان می شود و سر به سر ببر ها می گذارد. ببر ها هم که حسابی اعصابشون خرد شده سعی می کنند میمون را بگیرند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی