|

از جذابیت های حیات وحش؛ عقاب تیزبالی که مار سمی رو تکه تکه کرد و وسط جاده خورد

این ویدئوی حیرت انگیز عقاب گرسنه ای را نشان می دهد که یک مار سمی را وسط جاده تکه تکه می‌کند و می‌خورد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- عقاب ها پرندگانی شکاری هستند که نزدیک به 60 گونه متفاوت دارند و نسبت به سایر پرندگان چثه بزرگ تر و پاهای قدرتمند تری دارند. قدرت پاهای این حیوان به قدری زیاد است که می‌تواند موقع شکار بچه آهویی را بلند کرده و در فاصله بسیار زیاد از زمین آن را با خود حمل کند و به لانه‌اش ببرد. جالب است بدانید که عقاب ها پرندگانی تک همسر هستند و در طول عمر خود فقط یک همسر انتخاب می کنند. قدرت بینایی عقاب مثال زدنی است و در ارتفاعاتی بسیار بالا پرواز می کند. دلیل پرواز این پرنده در ارتفاعات بالا، برای تسلط بیشتر بر روی شکار انجام می گیرد. پرندگان دیگر به محض مشاهده عقاب برای حفظ جان خود فرار کرده و محوطه پرواز را ترک می کنند.

عقاب در هر دوره تخم گذاری، دو تخم می گذارد که معمولا فقط یکی از آن ها با جوجه تبدیل می‌شود. پرنده برای تبدیل شدن تخم های نطفه دار به جوجه، حدود شش تا هشت هفته بر روی تخم ها می خوابد. جوجه ها پس از خارج شدن از تخم، چهار سال طول می کشد تا به اندازه کامل رشد کنند و نیازی به مراقبت والدین خود نداشته باشند.

این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده، نشان می‌دهد که یک عقاب گرسنه یک مار سمی را وسط جاده تکه تکه می‌کند و می‌خورد.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها