|

از جذابیت های حیات وحش؛ شغال تیزپا با سرعت برق و باد فلامینگوی در حال پرواز مال خود کرد

در این ویدئو یک شغال گرسنه را می بینید که به دسته فلامینگو‌ ها حمله می‌کند و با تند و تیزی خود موفق می‌شود یک فلامینگو را شکار کند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- فلامینگو گونه ای پرنده با گردن و پاهای دراز است که به دلیل رنگ پر های معروف شده است. فلامینگو ها جزء پرندگان قوی جثه هستند که به راحتی و با مهارت بسیار، پرواز می کنند. با این حال کمتر پیش می آید که آن ها را در حال شنا ببینید چرا که زیاد در شنا کردن ماهر نیستند. فلامینگو ها مثل فیل ها، شیر ها و کفتارها به صورت گله ای زندگی می کنند آن ها پرندگانی بسیار اجتماعی هستند که وقتی در گله های خیلی کوچک باشند فعالیتشان را خوب انجام نمی دهند. یک گله معمولیِ فلامینگو از چند ده پرنده تشکیل شده گله هایی حاوی یک میلیون فلامینگو و یا بیشتر نیز ثبت شده است.

بزرگ ترین تهدید برای فلامینگو ها علاوه بر شکارچیان در طبیعت، انسان ها و از دست رفتن زیستگاهشان است. شکارچیان این پرندگان را برای پرهای تزئینیشان به طور غیر قانونی شکار می کنند. علاوه بر این فلامینگوها را شکار می کنند تا تخم هایشان را جمع آوری کنند و به عنوان غذا از آن استفاده کنند و یا زبانشان را به عنوان گوشت مصرف کنند.

در این ویدئو یک شغال گرسنه را می بینید که به دسته فلامینگو‌ها حمله می‌کند و با تند و تیزی خود موفق می‌شود یک فلامینگو را پیش از پریدن و در هنگام بال زدن شکار کند.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها