|

از جذابیت های حیات وحش؛ پنگوئن نگون بخت در دام شیر دریایی غول پیکر افتاد و تکه پاره شد

در این ویدئو می‌بینید که شیر دریایی یک پنگوئن را تا ساحل تعقیب می‌کند و در ساحل موفق به شکارش می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- وقتی به وقایع حیات وحش نگاه می کنید هر روز آن پر است از لحظات پرتلاطم که حیوانات برای بقای خود با آن درگیر هستند، همیشه یکی به دنبال طعمه و یکی به دنبال حفظ جان خود است درنده و غیر درنده هم ندارد. این دنیای شگفت انگیز برای مایی که تماشاچی هستیم پر از احساسات متضاد است.

در این ویدئو می‌بینید که شیر دریایی یک پنگوئن را تا ساحل تعقیب می‌کند و در ساحل موفق به شکارش می‌شود. در ثانیه‌های آخر این ویدئو به وضوح می‌توان دید که شیر دریایی، پنگوئن را تکه پاره کرده و به زیر آب می‌برد.

حالا که صحبت از پنگوئن ها شد خوب است بدانید که آن ها حیوانات بسیار باهوشی هستند که جزء پرندگان هستند اما نمی توانند پرواز کنند در عوض شناگران قهاری هستند. پنگوئن ها ۷۵ درصد از زندگی خود را در آب سپری می کنند به همین دلیل چشم های آن ها به گونه ای طراحی شده که زیر آب را بهتر از روی آن می بینند. آن ها یک پلک سوم دارند که در واقع یک حائل محافظ است. این پلک سوم در زمان شنا بسته می شود و مانند عینک شنا عمل می کند. در بسیاری از گونه های پنگوئن، نر و ماده آن ها شکل متفاوتی ندارند و تشخیص آن ها از روی ظاهرشان تقریبا غیر ممکن است. در مراکز تحقیقاتی برای تشخیص جنسیت جوجه های این پرندگان از آزمایش دی ان ای استفاده می شود.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها