|

با احداث نهالستان و خرید نهال گردو و بادام، پول پارو کن!

انتخاب نهال گردو و بادام برای کاشت بهترین تصمیمی است که هر باغدار می‌تواند بگیرد محصولاتی پرسود که زود رویای میلیونر شدن را محقق می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

مشکلات اقتصادی امروز جامعه ما باعث شده است تا همه تلاش کنند از هر راهی که می‌توانند به سود برسند. یک نفر ورود به بازار بورس را منطقی می‌بیند، یک نفر دل به نمودارهای ارز دیجیتال می‌بندد، برخی دلار و طلا می‌خرند، بعضی دیگر ترجیح می‌دهند به صورت فریلنسری به اشتغال و کسب درآمد بپردازند. اما آیا تاکنون به خرید نهال و کشت آن به عنوان یک تجارت پولساز فکر کرده‌اید؟!

images_1668511678

آیا می‌توان با کشت انواع نهال میوه یک تجارت پولساز راه‌اندازی کرد؟!

نه! نه! اشتباه نکنید! این یک تیتر تبلیغاتی نیست! این دقیقا در راستای همان توصیه‌ای است که برایان تریسی معروف در کتاب قورباغه‌ات را قورت بده به آن پرداخته است!

پس کافی است به تنبلی، ترس، عدم اعتماد به نفس و هر انچه که ذهنتان را مشغول کرده غالب شوید و با یک ارده قوی آماده یک تجارت واقعی و پولساز باشید. خدا را چه دیدید! شاید کمتر از ده سال دیگر شما به بزرگترین تولید کننده گردو و بادام کشور تبدیل شدید، شاید هم بزرگترین تولید کننده در خاورمیانه و مهم‌ترین صادرکننده به اروپا!

بله! طبیعی است. اکنون گوشه لب بسیاری از شما یک لبخند نمکین نقش بسته. برخی مسخره می‌کنند که آخر اگر با خرید نهال و کشت انواع نهال میوه می‌شد به چنین موفقیت‌هایی رسید، چرا اینقدر دامنه مهاجرت از روستا به شهر زیاد است؟!

و برخی دیگر لبخند امیدواری می‌زنند که: چراکه نه!

images_1668511680

اما شما جز هر کدام از این دو دسته که هستید، باید صراحتا به شما بگوییم پاسخ سوال ابتدایی، بله است. با خرید نهال، کشت آن‌ها و احداث باغ، می‌توان یک تجارت پولساز راه‌اندازی کرد، اما به شرطها و شروطها!!!

  • اولین گامی که در این راستا باید بردارید این است که چه نهالی بکارید؟!

برای رسیدن به پاسخ این سوال که چه نهالی بکارید که سود خوبی داشته باشد، باید قبلش به سوالات مهمی پاسخ دهید. سوالاتی مانند:

  • زمین شما چقدر مساحت دارد

  • ارتفاع آن از سطح دریا چقدر است

  • آب و هوای غالب منطقه چیست

  • وزش باد از کدام سمت است

  • چه تعداد روز آفتابی در طول سال در دسترس است

  • دوران یخبندان و سرما چقدر است

  • جنس خاک چگونه است

  • سیستم آبیاری چگونه باید در نظر گرفته شود

  • و ...

بعد از این که به جواب‌های دقیق این پرسش‌ها دست پیدا کردید، باید به دنبال انواع نهال مناسب و بهترین نهالستان برای خرید بگردید. البته که نقش قیمت نهال را نیز نباید نادیده گرفت.

با کاشت نهال گردو و نهال بادام، پول پارو کنید!

انتخاب نهال گردو و نهال بادام برای کاشت، یکی از بهترین تصمیماتی است که هر باغدار می‌تواند بگیرد. محصولاتی پر سود که خیلی زود رویای میلیونر شدن را محقق می‌کنند.

images_1668511682

این جملات انگیزشی به این معنا نیست که با مراجعه به یک مرکز فروش نهال، اقدام به خرید نهال گردو یا بادام می‌کنید، حفر می‌کنید، نهال می‌کارید و تمام! بعدش هم صبر می‌کنید تا بارور شوند، محصول بدهند و برداشت کنید و بفروشید و پولش را به حساب بریزید!

به این سادگی‌ها که فکرش را می‌کنید هم نیست، البته برای کسانی که دانش فنی یا تجربه کافی دارند، قطعا ساده است. اما اگر تازه کار هستید، حضور یک مشاور با تجربه در کنار شما می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

به طور کلی تمام مواردی که در قسمت پیشین به عنوان سوالاتی که پیش از خرید نهال مطرح کردیم را باید یک بار دیگر بپرسید و بر اساس پاسخ، انواع نهال گردو تضمینی بسته به ارقام سازگار با محیط زندگی شما یا انواع نهال بادام را انتخاب کنید.

خرید نهال پربازده یا زودبازده؟! کدام یک بهتر است؟

اگر نهال شما پس از بلوغ و باردهی، پربازده باشد اما محصولش طعم خوبی نداشته باشد، یا زودبازده باشد، اما در حجم کم، چه فایده‌ای دارد؟!

بنابراین آنچه مهم است اینکه اقدام به خرید نهال شناسنامه‌دار کنید که هم پربازده و هم زودبازده باشد.

سودآورترین ارقام نهال گردو در نهال فروشی کدامند

اگر قصد دارید پربازده‌ترین و زودبازده‌ترین ارقام نهال گردو در نهال فروشی را بشناسید، می‌توانیم به ارقام نهال گردو چندلر، کانادایی و ژنوتیپ اشاره کنیم.

شما با خرید نهال جهاد کشاورزی گردو می‌توانید مطمئن باشید گام‌های نخست برای احداث باغ که مزرعه سود آوری شما خواهد شد را درست برداشته‌اید.

البته برای خرید لازم نیست حتما حضوری به نهالستان مجوزدار بروید، امکان خرید اینترنتی نهال گردو هم از سوی نهال فروشی‌های معتبر برای مشتریان سراسر کشور فراهم شده است.

برخی نهالستان‌ها مانند برتر نهال سالهاست که هم به صورت حضوری و هم به شکل نهال فروشی اینترنتی ثبت سفارش کرده و انواع نهال را در موعد مقرر سر زمین به مشتری تحویل می‌دهند.

معرفی ارقام تجاری نهال بادام در نهالستان

اگر متقاعد شدید که باغ بادام احداث کنید، خوب است بدانید که پرفروشترین و پر طرفدارترین نهال بادام در کشور را

  • نهال بادام آذر خوشه‌ ای

  • نهال بادام مامایی

  • نهال بادام فرانیس

  • و نهال بادام تونو

تشکیل می‌دهند. این ارقام هم زود به بار می‌نشینند و هم کیفیت مغز آن عالی است و در اکثر نهالستان‌های معتبر کشور عرضه می‌شوند. کارشناسان کشاورزی توصیه می‌کنند برای تهیه نهال، خرید نهال میوه لیبل دار و پیوندی را انتخاب کنید تا زودتر به نتیجه مطلوب برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله زیر را مطالعه کنید :

احداث باغ سلطنتنی با خرید انواع نهال گردو، میوه و بادام بدون واسطه

ارقام پر فروش نهال کدامند؟! پیوندی یا بذری؟!

وقتی به مراکز فروش نهال مراجعه کنید به طور کلی با دو دسته نهال مواجه خواهید شد: پیوندی و بذری.

نهال پیوندی شناسنامه دار همانی است که از طریق اتصال ساقه یک گیاه با ریشه رقمی دیگر حاصل شده است، اما نمونه بذری، از بذر به وجود می‌آید.

امروزه تجربه باغداران ثابت کرده است که پیوند، در پربازده بودن و زودبازده بودن درخت تاثیرگذار است. سند این ادعا هم نهال گردو پیوندی چندلر است که پس از بلوغ میوه فراوان و باکیفیت به بار می‌آورد، همچنین به این نکته باید اشاره شود که نهال گردوی اصلاح شده وجود دارد که نیاز به پیوند ندارد و همانند ارقام گردو پیوندی پربار و پربازده می‌باشد برای اطلاعات بیشتر در مورد ارقام نهال های اصلاح شده با کارشناسان برتر نهال تماس حاصل فرمایید.

بی‌واسطه‌ترین قیمت نهال میوه را چگونه پیدا کنیم؟

برای راه‌اندازی یک تجارت پولساز، باید تا جایی که می‌توانید از هزینه‌ها کم کنید. برای تحقق این امر لازم است به بی‌واسطه‌ترین قیمت نهال میوه دسترسی پیدا کنید.

اگرچه قطع کردن دست واسطه‌ها در بسیاری از کالاها و محصولات بسیار دشوار است، اما خوشبختانه این مشکل در بخش کشاورزی و باغداری کمتر وجود دارد. البته منوط به این است که شما به سرچشمه متصل باشید.

سرچشمه خرید نهال کجاست؟! جایی که عده‌ای با مهارت و دانش کافی اقدام به پرورش انواع نهال می‌کنند و به کمک تجهیزات و ابزار پیشرفته و کافی، سالم‌ترین و باکیفیت ‌ترین نهال ها را عرضه می‌ کنند: یک نهالستان مجوزدار.

بله! بی‌واسطه‌ترین قیمت نهال میوه را باید از نهالستان‌های معتبر خواست. حتی اگر قصد دارید اقدام به خرید اینترنتی نهال میوه کنید یا از یک نهال فروشی کوچک محلی خرید کنید، لازم است از نهالستان‌های بزرگی مانند برتر نهال، قیمت روز ارقام متعدد نهال‌ها را جویا شوید.

images_1668511683

وقتی شما قصد دارید در حیاط خانه یک نهال گردو یا نهال بادام بکارید، قیمت نهال آنچنان برایتان اهمیت ندارد. اما وقتی قرار است باغ احداث کنید و به چند ده یا چند صد اصله نهال نیاز دارید، قیمت نهال گردو یا قیمت نهال بادام بسیار حایز اهمیت است.

آیا قیمت نهال گردو در قیمت نهایی محصول آن درخت تاثیر دارد؟

مسلما رابطه مستقیمی میان قیمت نهال گردو و قیمت نهایی محصول وجود دارد. به این معنا که قیمت بالا، محصولی تجاری و عالی به بار می‌آورد ولی این نکته رو هم در نظر بگیرید که هر گردویی گرد نیست، یعنی هر نهالی که گران است به این معنا نیست که حتما کیفیت آن خوب است، بنابراین بهترین راه این است که با یک نهالستان معتبر در ارتباط باشید و بتوانید با خیال راحت اعتماد و خرید کنید.

آیا درصد ابتلا به آفات بر تعیین قیمت نهال بادام اثر می‌گذارد؟

نهال بادام در معرض آفات و بیماری‌های گوناگونی قراردارد که از آن جمله می‌توان به

  • سوسک و پروانه پوست خوار

  • سفیدک سطحی

  • لکه آجری

  • آفت شته سبز

  • آفت شپشک آردی

  • آفت شپشک نخودی

  • کرم سفید ریشه

اشاره کرد.

آنچه در تعیین قیمت نهال بادام اثر می‌گذارد، مقاومت آن به این آفات و بیماری‌ها نیز هست. به عنوان مثال اگر قصد خرید نهال بادام داشته باشید و از چندین مرکز نهال استعلام قیمت کنید، خواهید دید که قیمت نهال های اصلاح شده چقدر گران است ولی از یک تولید کننده بزرگ مانند برتر نهال استعلام قیمت نماید متوجه خواهید شد که نهال های اصلح شده بادام با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. چرا؟! چون که این مجموعه تمام ارقام نهال ها به صورت عمده تولید و عرضه می کند و اقدام به خرید و فروش نهال نمی کند.

بهترین ارقام نهال میوه را می‌توان هم به صورت آنلاین و هم حضوری سفارش داد.

images_1668511684

آیا خرید اینترنتی نهال منطقی است؟

بله! چراکه نه؟! امروزه خرید اکثر ملزومات به شکل آنلاین رواج دارد و خرید اینترنتی نهال میوه نیز در همین دسته جای می‌گیرد.

با یک قیاس ساده میان چندین نهال فروشی‌ آنلاین ایرانی و خارجی می‌توان به این نتیجه رسید که اگرچه تفاوت‌هایی در سبک کاری هر کدام وجود دارد، اما در بسیاری از خدمات کاملا مشابه اند.

جالت است بد انید نهال فروشی اینترنتی در ایران، امکان مشاوره رایگان، فروش نهال با قیمت بی‌واسطه و انواع ارقام پرمحصول و سازگار با آب و هوای اقصی نقاط کشور را فراهم کرده است.

نهال فروشی‌ های خارجی مانند https://www.ashridgetrees.co.uk نیز دقیقا همین خدمات را ارایه می‌دهد به اضافه اینکه در کنار فروش نهال، اقدام به عرضه نشا سبزیجات، گل و گیاهان دارویی نیز می‌کند.

هم چنین اگرچه مراکز فروش اینترنتی نهال در ایران تلاش کرده‌اند تا بخش بلاگ وب‌سایت‌های خود را با ارایه مقالات تخصصی در زمینه‌های کاشت و نگهداری از نهال‌ها تجهیز کنند، اما وب‌سایتی مانند ashridgetress با ارائه فیلم‌های آموزشی پا را یک گام فراتر هم گذاشته است. در این میان نهالستان برتر نهال نیز اخیرا اقدام به تولید فیلم ها آموزشی در ضمینه نهال، باغداری و همچنین در مورد بیماری ها و آفات کرده است.

به طور کلی می‌توان گفت با توجه به سن و سال راه‌اندازی سایت‌های تخصصی و رواج فروش اینترنتی در ایران، عملکرد نهالستان ‌هایی که خدمات خرید اینترنتی نهال میوه را فراهم کرده‌اند، بسیار هم خوب بوده است.

بنابراین می‌توانید بدون دغدغه از آن‌ها خرید کنید.

شماره تماس : ۰۹۱۴۴۵۰۱۰۰۳ – ۰۹۱۴۱۸۳۲۳۹۳

 دفتر : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها