|

حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند

اگر نیاز دارید که یک لوله بازکن برای باز کردن لوله به محل شما مراجعه کند، به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir مراجعه کنید.

لینک کوتاه کپی شد
2

لوله های فاضلاب ساختمان مکانی است که هر چیزی در آنها جریان پیدا می کند. خیلی از مردم بدون رعایت برخی نکات کوچک، مثل قرار دادن توری در کف شوی ها، هر چیز اضافی را درون لوله میریزند. همین موضوع به مرور زمان سبب گرفتگی لوله های فاضلاب می گردد. گرفتگی لوله فاضلاب شرایطی را ایجاد می کند تا شما را وادار به پیدا کردن حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند باشید. در واقع این حرفه لوله بازکنی نام دارد و توسط شرکت لوله بازکنی تهران و دیگر شهرها انجام می شود. با آقای لوله بازکن همراه باشید تا در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند

حرفه ای که لوله های فاضلاب را باز می کند کدام است؟

همانطور که گفتیم چون درون لوله های فاضلاب هر چیزی امکان ورود دارد، پس ممکن است گرفتگی لوله هم ایجاد شود. به عنوان مثال خیلی از مردم درون توالت دستمال کاغذی میزند و همین امر موجب گرفتگی توالت فرنگی می شود. هنگام رخ دادن گرفتگی دستشویی یا هر لوله دیگری، خیلی از مردم به سرعت به دنبال استفاده از اسیدهای لوله بازکن هستند. اما این افراد نمی دانند که اسید خاصیت خورندگی دارد و به مرور زمان می تواند به لوله آسیب برساند. علاوه بر این خیلی مواقع اسید نمیتواند لوله را باز کند و دقیقا همینجاست که این افراد به دنبال حرفه ای می گردند که میتواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند. نام حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند، لوله بازکنی است. این حرفه میتواند توسط یک فرد یا یک شرکت انجام شود. 

از چه دستگاه هایی برای لوله بازکنی استفاده می شود؟

در حرفه لوله بازکنی دستگاه های زیادی برای باز کردن لوله های فاضلاب وجود دارد که به ترتیب عبارتند از:

  • فنر برقی: اغلب گرفتگی ها را باز می کند و برای هر نوع گرفتگی مناسب است.
  • تراکم هوا: معمولا اگر فنر نتواند گرفتگی را باز کند و یا چیزی در لوله گیر کرده باشد از تراکم هوا استفاده می کنند.
  • ساکشن (مکنده): معمولا زمانی که اشیا داخل لوله افتاده باشد برای خارج کردن آن از مکنده استفاده می شود.

هر کدام از این دستگاه ها کارایی خاص خود را دارند و در شرایط مختلف به کار می آیند که مختصرا توضیح داده شده است.

بهترین دستگاه برای لوله بازکنی چیست؟

بهترین دستگاه برای لوله بازکنی چیست؟

در بخش قبلی سه مورد از پرکاربردترین دستگاه های حرفه ای که می توانند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کنند را نام بردیم. اما در میان این سه مورد یکی از دستگاه ها بهترین مورد برای باز کردن لوله محسوب می شود که آن هم فنر برقی است. علت این انتخاب این است که فنر میتواند اکثر گرفتگی ها را هر چند سخت و پیچیده باشد باز کند. به عنوان مثال سخت ترین نوع گرفتگی لوله های فاضلاب، گرفتگی با سیمان می باشد. در خیلی از پروژه های آقای لوله بازکن امکن دارد گرفتگی لوله شدید و یا سطحی باشد به عنوان مثال در خدمات لوله بازکنی سهروردی سرویسکاران برای هر نوع گرفتگی ابتدا از فنر استفاده می کنند تا لوله را به خوبی باز کنند. گرفتگی های سخت و پیچیده مثل سیمان  به هیچ وجه با دستگاه های دیگر مثل تراکم هوا و دستگاه مکنده قابل باز شدن نیستند چون فقط فنر این کاربرد را دارد و به همین جهت است که آن را بهترین دستگاه لوله بازکنی میدانیم.

آیا فنر زدن به لوله های فاضلاب آسیب می رساند؟

به عنوان پاسخ کوتاه باید بگوییم خیر! فنر لوله بازکن توسط شرکت های مختص اینکار ساخته می شود که این تجهیزات را تولید می کنند. پس آلیاژ فنر طوری ساخته می شود که هم منعطف باشد و هم آسیبی به لوله نرساند. البته در مواردی که لوله از قبل مشکلی داشته باشد، فنر میتواند باعث سوراخ شدن و یا شکستن لوله شود. اما به طور کلی این امکان وجود ندارد که فنر به لوله آسیبی وارد کند. به عنوان سخن پایانی این بخش باید بگوییم که اگر فنر به لوله ها آسیب وارد می کرد هیچ شرکتی از این دستگاه فوق العاده کاربردی استفاده نمی کرد!

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در تهران داشتیم چه کار کنیم؟

اگر نیاز به خدمات لوله بازکنی در تهران داشتیم چه کار کنیم؟

اگر لوله فاضلاب منزل یا محل کارتان در هر قسمت از ساختمان مثل توالت، آشپزخانه، حمام، پارکینگ و ... مسدود شده و با گرفتگی مواجه شده است و به دنبال حرفه ای که می تواند گرفتگی توالت و فاضلاب را باز کند هستید، آقای لوله بازکن در سراسر شهر تهران سرویسکاران خود را جهت لوله بازکنی مستقر نموده است. آقای لوله بازکن سال هاست در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت می کند و تجربه بسیار خوبی در باز کردن انواع گرفتگی لوله های فاضلاب دارد. اگر نیاز دارید که یک لوله بازکن برای باز کردن لوله به محل شما مراجعه کند، کافی است به آدرس اینترنتی وبسایت آقای لوله بازکن به نشانی https://mrplumber.ir مراجعه کنید و یا نام "آقای لوله بازکن" را در گوگل جستجو نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها