|

دانلود فیلم های 2022 خارجی + سریال جیران حسن فتحی

«جیران» یک مجموعه جدید نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی که با ژانری عاشقانه، تاریخی درباره عشق ناصرالدین شاه قاجار به جیران است.

لینک کوتاه کپی شد

سریال جیران یکی از سریال های جدید ایرانیست که ژانر و کارگردان سازنده می تواند باعث شود رکوردی جدید در تاریخ سریال های ایرانی شبکه نمایش خانگی رقم بخورد. سریال های ایرانی همواره انتخاب اول و آخر برای خانواده های ایرانی و دورهمی دیدن است، چراکه پوشش، رفتار، آداب، رسومات همه نشات گرفته از یک کشور است و درک برخی عادات و رفتارها چندان مشکل نیست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد با دیدن یک اثر خارجی چندان حسی به برخی از آداب معاشرهات های آنان نداشته باشید. بهترین گزینه برای تماشا سریال، یک اثر کاملا ایرانی می باشد. دانلود سریال ایرانی در رسانه نیکی دیلی یکی از آرشیو پربیننده محسوب می شود.

«جیران» نام یک مجموعه جدید نمایش خانگی به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی احسان جوانمرد و حسن فتحی است، تهیه کننده این سریال اسماعیل عفیفه و با ژانری عاشقانه، تاریخی درباره عشق ناصرالدین شاه قاجار به ندیمه ای بنام جیران است. فیلم جیران بر اساس واقعیت است در خلاصه ای از داستان این سریال اینگونه می گوید که:

زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم‌ خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته‌است و امیرکبیر در گور خفته‌است. هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ. آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می‌خواهد. قلعه ای می‌خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم‌تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهاالناس! دیروز در حوالی تجریش پادشاه شما عاشق شد…

بازیگران سریال جیران:بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی و رضا داودوندی.

هنرمندان سرشناسی در این اثر ایفای نقش می کنند و این نیز به بار این سریال می افزاید. حسن فتحی کارگردان جیران نیز با ساخت اثری همچون شهرزاد نشان داد در ساخت سریال های عاشقانه تاریخی تبحری بالایی دارد.

جیران کیست؟

نام اصلی این او «خدیجه» و دختر باغبان و نجاری به نام محمدی علی از اهالی تجریش در نزدیکی تهران می باشد. او پس از ازدواج با ناصرالدین شاه به دلیل چشمان بزرگش، توسط شاه جیران نام گرفت و از پس آن نیز با نام جیران شناخته و صدا زده شد. جیران به ترکی به معنای غزال است. نخستین بار شاه او را در مهدعلیا دید و به او دل بست و خصایص مختلفی همچون رقص آواز، شکار، اسب سواری باعث شد ناصرالدین شاه بیش از پیش به او دلبسته شود. همچنین جیران دارای برادری بنام اسدالله بود که به خدمت شاه درامد و از ملازمان خاصه او شد. از جیران و شاه فرزندی متولد شد که نام او را محمدقاسم میرزا نهادند و به دلیل علاقه ناصرالدین شاه به او ولیعهد شد. او 5 سال داشت که به فرماندهی کل قشون ایران منصوب شد و لقب امیر نظام دریافت کرد.

به دلیل تبار غیرقجری جیران درباریان کارشکنی های زیادی در ماجرای شاه و جیران کردند و حتی سعی در برهم زدن ولیعهدی امیرنظام داشتند. مخالفت های خواهر ناصرالدین شاه با ولیعهدی فرزند جیران مشکلات بسیاری را بوجود آورد. ولیعهد به طرز عجیبی بیمار و یک پس از آن جان سپرد.

لینک دانلود قانونی:  دانلود سریال جیران

معرفی فیلم های 2022 جدید خارجی

1- 355

The 355 فیلمی اکشن و هیجان انگیز محصول 2022 کشور چین و آمریکا به کارگردانی سیمون کینبرگ و نویسندگی تریسا ربک، سیمون کینبرگ، بک اسمیت می باشد.  این فیلم که قرار بود ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود، با توجه به شیوع کووید ۱۹ و بسته بودن اکثر سینماهای ایالات متحده حالا به ۷ ژانویه ۲۰۲۲ موکول شده است. بازیگرانی همچون؛ جسیکا چستین، لوپیتا نیونگو، دیانه کروگر در این فیلم ایفای نقش می کنند. زمانی که یک سلاح فوق سری به دست مزدور می‌افتد، یک مامور وحشی سیا با سه مامور بین‌المللی در یک مأموریت مرگبار برای بازیابی آن متحد می‌شود، در حالی که یک قدم جلوتر از زنی مرموز می‌ماند که هر حرکت آنها را دنبال می‌کند.

2- موربیوس

image_1641208518

Morbius یک فیلم اکشن، ماجراجویی و درام و ابرقهرمانی درباره یک شاخته شخصیتی از مارول کامیکس به همین نام ساخته شده است. کارگردان این فیلم دنیل اسپینوزا و نویسندگی توسط مت ساما، بورک شارپلس، روی توماس انجام شده است. این فیلم توسط کمپانی Columbia Pictures تولید و توسط شرکت سونی پیکچرز منتشر خواهد شد.دکتر موربیوس که به‌طور خطرناکی مبتلا به یک اختلال خونی نادر است، و مصمم به نجات دیگرانی است که از سرنوشت او رنج می‌برند، دست به یک قمار ناامیدانه می‌زند. چیزی که در ابتدا موفقیت بنیادین به نظر می رسد به زودی خود را نشان می دهد که درمانی بالقوه بدتر از بیماری است. بازیگرانی همچون؛  تایریس گیبسون، آرچی رینو، جرد هریس، مت اسمیت، جرد لتو، آدریا آرجونا، مایکل کیتون، چارلی شاتول، کلارا روساگر در این اثر ایفای نقش میکنند.

3- جان ویک 4

image_1641208544

John Wick :Chapter -4 فیلم اکشن، جنایی و هیجان انگیز ساخت 2022 آمریکا و به کارگردانی چاد استاهلسکی و نویسندگی دریک کولستاد، شی هتن می باشد. بازیگرانی بنام کیانو ریوز، دانی ین، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، شامیر اندرسون، لنس ردیک، اسکات ادکینز، ناتالیا تنا  در این فیلم بازی می کنند. داستان انتقام جان از سرکرده هایش که قصد کشتن او را دارند شروع می شود او همزمان باید جان خود را حفظ و با کمک دوستش به نابودی آنها و انتقام فکر کنند.

جهت دانلود فیلم 2022 خارجی با لینک مستقیم و کیفیت های عالی با دو نسخه دوبله و زیرنویس فارسی به رسانه نیکی دیلی مراجعه فرمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها