|

کاغذ دیواری لاکچری با قیمت میلیونی

کاغذ دیواری های لاکچری به واسطه‌ متریال بسیار خاص و منحصر به فردی که دارند در متراژهای بسیار زیاد کمتر مورد استفاده قرار میگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

در سال های اخیر استفاده از کاغذ دیواری های لاکچری بسیار رونق گرفته است و همانطور که از  نام کاغذ دیواری لاکچری پیدا و مشخص است می توان نتیجه گرفت که این نوع خاص از کاغذ دیواری ها مربوط به جاهایی است که با طراحی بسیار خاص و منحصر به فرد سعی در جلب توجه مراجعه کنندگان دارد. این نوع از کاغذ دیواری‌ها توسط اقشار پر در آمد جامعه خریداری می‌شود و از همین رو می‌توان آنها را متعلق به بخش خاصی از جامعه دانست. جالب است بدانید که این سبک از کاغذ دیواری در منازل لاکچری، هتل ها و تالارهای با طراحی های خاص مورد استفاده قرار میگیرد. در مجموعه رونیا ما این نوید را به شما میدهیم که بیشترین تنوع را در زمینه‌ی کاغذ دیواری لاکچری ملیونی خواهیم داشت و شما می‌توانید با خیال راحت هر آنچه که انتخاب سخت پسندان است را انتخاب کنید.

استفاده‌های تزیینی از کاغذ دیواری لاکچری

معمولاً این کاغذ دیواری ها از متریالهای گران قیمت و با کیفیت بالا تهیه می شوند. قیمت کاغذ دیواری های لاکچری بالاست و خود همین قیمت ها نیز دسته بندی دارند. این کاغذهای دیواری به واسطه‌ی متریال بسیار خاص و منحصر به فردی که دارند در متراژهای بسیار زیاد کمتر مورد استفاده قرار میگیرد. از همین رو بسیاری از متقاضیان این نوع از کاغذهای دیواری آنها را تنها برای یک بخش از محل سکونت خود مورد استفاده قرار می دهند و یا برای استفاده در داخل یک چهارچوب منحصر به فرد مانند تابلوهای نقاشی و تابلوهای تزیینی مورد استفاده قرار میدهند تا جلوه‌ای بسیار شکیل‌تر و به روز تر داشته باشد. جالب است بدانید که  به دلیل زیبایی بسیار زیاد این کاغذ دیواری ها می توان افکت های خاص نوی و همینطور جلوه های بصری منحصر به فردی را مانند نورپردازی به آنها داد تا زیبایی آنها را دو چندان نمود.

حداقل قیمت از پنجاه دلار به خاطر سنگ‌ها و مخملهای به کار رفته

در این نوع از کاغذهای دیواری اشیا و المان های بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. یکی از این موارد سنگ های قیمتی و تزیینی بسیار خاص است که به لاکچری بودن این نوع از کاغذ های دیوار ی اضافه میکند استفاده از پارچه روی کاغذ دیواری و یا استفاده از مخمل ، استفاده از سنگ های تزئینی، کریستال و دیگر موارد می تواند در این کاغذ ها بسیار رایج می باشد و بسته به نوع مواد مورد استفاده قیمت ها نیر متفاوت خواهند بود.

photo_2021-12-12_10-50-42

مکان‌های مورد استفاده از کاغذ دیواری لاکچری با قیمت میلیونی

به طور معمول یکی از اصلی ترین مکان هایی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد بخش هایی است که در آنجا مهمان ها رفت و آمد خواهند داشت. از همین رو سالن پذیرایی یکی از مهم ترین بخش های هر منزلی به شمار می‌آید که می‌توان در آنها به طراحی و دکوراسیون خاصی پرداخت و زیبایی و جذابیت آن بسیار حائز اهمیت می باشد. کاغذ دیواری پذیرایی در انواع و اقسام مختلف در فروشگاه رونیا موجود میباشد. اگر به دنبال مهم ترین و محبوب ترین نوع دیوارپوش در طراحی دکوراسیون هستید کاغذ دیواری لاکچری می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد کاغذ دیواری باید زیبا باشد. با استفاده از کاغذ دیواری می توان یک تغییر و تنوع عمده در دکوراسیون پذیرایی ایجاد کرد.

حال آنکه این کاغذهای دیواری لاکچری و با قیمت میلیونی در فروشگله معتبر رونیا عرضه شوند. کاغذ دیواری ها در انواع رنگ ها و طرح ها در بازار موجود می باشند. در انتخاب کاغذ دیواری باید به رنگ مبلمان و طرح پارچه مبل توجه کرد. چنانچه مبلمان شما ساده و بدون نقش باشد ، کاغذ دیواری های لاکچری بهترین انتخاب هستند. و در صورتی که مبلمان شما کلاسیک و تاج دار باشد بایستی از کاغذ دیواری کلاسیک و گل برجسته استفاده کرد.

توصیه ی ما به شما این است که ؛ برای انتخاب بهترین کاغذ دیواری از افراد کارشناس و صاحب نظر در این زمینه کمک بگیرید. رونیا بزرگترین فروشگاه اینترنتی خرید کاغذ دیواری می‌تواند در این مهم همراه شما باشد تنها کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاثل نمایید.

photo_2021-12-12_10-50-45

کاغذ دیواری لاکچری

باید به این نکته توجه داشت که کلمه‌ی لاکچری بسیار پر کاربرد شده است اما باید دید که آیا این کلمه در جای درست مورد استفاده قرار میگیرد و یا خیر. تعریف لاکچری در ذهن بسیاری از افراد استفاده از متریال لوکس و ارزشمند است. از همین رو رنگ های متالیک که دارای زرق و برق فراوان هستند پای ثابت سبک دکوراسیون لوکس و لاکچری پذیرایی می باشد. در فروشگاه رونیا ما با در اختیار داشتن انواع مختلفی از  پوستر سه بعدی و کاغذ دیواری این امکان را به شما می‌دهیم تا از میان انواع مختلفی از کاغذ دیواری بهترین انتخاب را داشته باشید با این حال در دکوراسیون پذیرایی که به سبک مدرن می باشد ، ممکن است ما دیگر شاهد رنگ های طلایی و یا رنگ های پرزرق و برق نباشیم، در عوض رنگ های خنثی در فضاهای وسیع نماد دکوراسیون این چنینی است و یا به عبارتی دیگر لاکچری و لوکس است.

معیاری برای لاکچری بودن

چگونه می توان تشخیص داد که چه نوعی از کاغذ دیواری پرطرفدار و در عین حال لوکس و لاکچری است کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی دارای طرح ها و رنگ های مختلفی می باشد از همین رو می توان گفت که اگر معیار بهترین بودن یک کاغذ دیواری لاکچری را میزان  فروش و استقبال از آن در نظر گرفت کاغذ کاغذ دیواری مدل داماسک یک نمونه از آنها می باشد. این دسته از کاغذ دیواری ها همیشه از پرمصرف ترین ها در طراحی دکورهای لوکس بوده اند. تنها کافیست نگاهی به تاریخ قرون گذشته در کشورهای اروپایی بی اندازیم. آن زمان است که لوکس بودن و لاکچری بودن را درک می کنیم.

اگر به تصاویر کاخ های باشکوه قرن نوزدهمی اروپایی دقت کنید طرح های داماسک سنتی و بسیار لوکس را می بینید که بر دیوارهای کاخ نقش بسته اند. از طرفی طراحان کاغذ دیواری های مدرن با دستکاری های متفاوت و هنرمندانه طرح های بروز تر و شیک تری از کاغذ دیواری های لاکچری داماسک خلق کرده اند که چندین مدل از آنها در فروشگاه ویکی دکو موجود و در معرض قضاوت شما قرار داده شده اند. همچنین صفحه کاغذ دیواری جدید 2020 و 2021 را نیز مشاهده کنید.

photo_2021-12-12_10-50-49

انتخاب‌های دیگر در کاغذ دیواری لاکچری

یکی دیگر از بهترین انتخاب هایی که منجر به ایجاد فضاهای لوکس با استفاده از کاغذ دیواری می شود، ترکیبی از چندین طرح و نقش است. به عنوان مثال کاغذ دیواری های گلدار که با ترکیبی از رنگ های شاد و گرم تمی مجلل به فضای داخلی می بخشند. طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و زیبای کاغذ دیواری لوکس مدرن آنقدر شما را آزاد می‌کند که مهم نیست چه مبلمان و پرده‌هایی دارید. در فروشگاه رونیا ما با در اختیار داشتن کارشناسانی مجرب و کاربلد این امکان را به شما میدهیم تا در انتخاب المان‌های لوکس و لاکچری لحظه ای دچار تردید نشوید و بهترین نوع از کاغذ دیواری را انتخال نمایید تا با تمامی المان های منزل مسکونی شما سازگار باشد و هارمونی خاصی داشته باشد.

تنها با صرف کمی وقت و کمی دلخواه می توانید بهترین کاغذ دیواری لوکس را برای نقاشی هنرمندانه بر روی بوم فضای منزل خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که اگر برای انتخاب لاکچری ترین و لوکس‌ترین کاغذ دیواری به مشاوره نیاز دارید، همیشه می‌توانید با گروه رونیا در تماس باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها