|

معرفی هاست وردپرس و مزایای خرید آن

هاست های وردپرسی به‌ صورت معمول به دو حالت اشتراکی و اختصاصی عرضه می‌شوند که از لحاظ مزایا هیچ فرقی با یکدیگر ندارند.

لینک کوتاه کپی شد

سامانه وردپرس به علت توانایی بالا در ارائه انواع سایت‌های فروشگاهی، تجاری، شرکتی و ... امروزه مورد توجه عموم فعالان عرصه آنلاین است، اما هاست وردپرس چیست و آیا وردپرس نیازمند یک هاست اختصاصی می‌باشد. همان‌طور که می‌دانیم هاست مهم‌ترین مرحله در طراحی سایت و سروری است که میزبانی سایت شمارا بر عهده می‌گیرد.

از این‌رو مهم است، نمونه‌ای از آن را گزینش نمایید که بیشترین سنخیت را با زیربنای سایت شما داشته باشد. بهینه‌سازی که بر روی سرورهای هاست وردپرس اعمال‌شده آن را برای پیاده‌سازی سایت‌هایی بر همین مبنا مناسب نموده است. از این‌رو به‌ جای خرید هاست‌های معمول در زمان نصب و اجرای سایت‌هایی در قالب وردپرس، حتماً هاست آن را نیز در همین راستا خریداری می‌نمایند. در ادامه بیشتر با این مقوله آشنا شده و بیان می‌کنیم، مزایای وردپرس که متصدیان امور پیاده‌سازی سایت‌ها آن را بر نمونه‌های معمول ارجحیت می‌دهند.

آشنایی بیشتر با هاست وردپرس

فرقی نمی‌کند که قصد پیاده‌سازی کدام‌ یک از سامانه‌هایی مانند سایت، وبلاگ و ... را داشته باشید، وردپرس توانمند در تمامی این زمینه‌ها ظاهر شده و شمارا برای دسترسی به فضای آنلاین در قالبی قدرتمند و پویا یاری می‌رساند.

image_2f1539d18990ac91c0b9885b23236616198ed92f

ولی به‌ هر حال نوع هاستی که خریداری می‌نمایید نیز در کیفیت عملکرد این سایت تأثیرگذار است. باید قبول کرد که امکانات تعبیه‌شده در هاست وردپرس به‌ گونه‌ای است که آن را از بسیاری جهات بر هاست‌های اشتراکی دیگر ارجحیت می‌دهد. حال باید گفت امکانات تعبیه‌شده در هاست وردپرس چیست؟ که تا این حد آن را محبوب نموده است.

با داشتن این هاست به خوبی با قالب های موجود سازگاری دارد و می توانید از آن ها استفاده کنید و با اینگونه هاست ها سازگاری مناسبی دارد و از خطاهای فراوان جلوگیری می کنید. برای مشاهده قالب های وردپرس می توانید لینک روبه رو کلیک کنید: قالب وردپرس

هاست وردپرس امکان نصب سهل‌تر سایت‌هایی بر همین مبنا را بر روی سرور خود فراهم می‌سازد. از این‌رو طراحان و مجریان پیاده‌سازی سایت‌ها دغدغه و مشکلات کمتری حین این پروسه تجربه می‌کنند. از طرفی امنیت بالای وردپرس مثال‌زدنی است و بررسی موارد امنیتی آن در بسیاری مواقع از عهده خود مدیران نیز برمی‌آید. آپدیت‌ها و بروز رسانی‌های خودکار، وجود تنوع بالا در قالب، امکان نصب افزونه‌های متعدد و ... از آن‌یک، پلتفرم تحت وب توانمند و بااقتدار جهانی ساخته است.

ضرورت نصب هاست مخصوص وردپرس چیست؟

به‌ راستی ضرورت نصب هاست وردپرس زمانی که هاست‌هایی متنوع برای نصب سایت‌های وردپرسی وجود داشته که می‌توان از PHP و دیتابیس MYSQL آن‌ها بهره برد و سایت خود را راه‌اندازی کرد. امکانات ویژه هاست وردپرس، شرایط ایدئال برای راه‌اندازی وردپرس، پنل قابل‌دسترس و در نهایت ارائه سایتی باقابلیت‌هایی بسیار ارزنده‌تر از مزایایی است که افراد را مجاب می‌سازد، برای تکمیل عملکرد سایت وردپرسی خود حتماً به خرید هاستی با چنین ویژگی‌هایی اقدام نمایند. هاست‌های وردپرسی با محیط بهینه‌سازی شده خود عملکرد و سرعت سایت شمارا ارتقا داده و مشکلات امنیتی رایج هاست‌های دیگر را ندارند. به‌ واقع مدیریت سخت هاست‌های معمول اعمال تغییرات و ویرایش‌های مدنظر را برای مدیران تازه‌کار بسیار سخت می‌نمایند.

image_f268bc14cac740c5aa92f4c117ed15d3d66fa852

این در حالی است که محض پیاده‌سازی یک سایت بر عرصه سرورهای وردپرس حتی تازه‌کاران نیز به‌ راحتی از عهده مدیریت تمام و کمال آن برمی‌آیند. باید قبول کرد خدمات مدیریتی هاست‌های وردپرس بی‌نظیر بوده و ارزش پرداخت هزینه‌ای بیشتر را بابت خریدشان دارند. به‌ هر حال در دنیای آنلاین رقابت بر سر ثانیه‌ها است و سایت‌هایی که فقط چند ثانیه زودتر بارگذاری می‌شوند، شانس بیشتری برای کسب مشتری دارند. سرعت بارگذاری یک سایت وردپرسی نصب‌ شده بر روی هاستی از همین جنس، برای رسیدن به چنین مزیتی ایدئال است.

انواع مختلف هاستینگ وردپرسی

در این بخش به ذکر انواع مختلف هاست وردپرسی می‌پردازیم، همچنین به این پرسش پاسخ می‌دهیم که امکانات متنوع در مدل‌های مختلف هاست وردپرس و آیا قابل‌دسترسی هستند. مزایای یاد شده چون عملکرد فنی بهتر، استانداردسازی سرورها برای وردپرس، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بیشتر و در نهایت امکاناتی فراتر را می‌توان در تمامی مدل‌های این سرویس یافت.

image_d073ac355a4618759d95f93f4728a72198b5613a

هاست های وردپرسی به‌ صورت معمول به دو حالت اشتراکی و اختصاصی عرضه می‌شوند که تمامی مزایای ذکر شده در هر دوی آن‌ها یافت می‌شود. با این تفاوت که تمامی منابع سرور برای یک کاربر در مدل اشتراکی قابل‌ دسترس نبوده و به‌ صورت مشترک بین کاربران تقسیم می‌شود. ولی لازم نیست در مورد بهینه‌سازی آن نگران باشید، زیرا به‌ قدر کافی عملکردی عالی را عرضه می‌کند.

ولی در نوع اختصاصی علاوه بر مزایای ذکر شده شما به‌ تمامی منابع یک سرور دسترسی داشته، در نتیجه سرعتی حیرت‌آور را در زمان بارگذاری سایت مشاهده می‌کنید که مسلماً برای کاربران بسیار لذت‌بخش است. این نمونه هاست، برای مدیرانی که به فکر گسترش کسب‌وکار خود و افزودن به تعداد مشتریانشان هستند، نیز گزینه‌ای ایدئال‌تر است.

image_5f8ba6909f0a91887aca30cc632c95f779016173

هاست‌های اشتراکی در طولانی‌مدت پاسخگوی خوبی نبوده و شمارا ناچار به تهیه سرور مجازی می‌نمایند. پس اگر قرار است شرکتی بزرگ را راه‌اندازی نمایید از همان ابتدا با صرف هزینه‌ای بیشتر به خرید یک هاست اختصاصی قدرتمند و کارا بی اندیشید.

کلام آخر

فارغ از نوع هاست آنچه از تمامی موارد ذکر شده مهم‌تر است، درصد Up Time بودن این پلتفرم است. در اینجا برای افراد مبتدی که نمی‌دانند معنای Up Time بودن هاست وردپرس، یادآوری می‌کنیم، این گزینه ارتباط تنگاتنگی با میزان امنیت یک هاست دارد. اگرچه سرعت معیار مهمی است، اما وقتی مشکلات امنیتی رخ نشان می‌دهند، تمامی مؤلفه‌های سودمند دیگر یک سایت زیر سؤال می‌رود. ازاین‌رو حتماً قبل از خرید یک هاست در مورد میزان قابل‌ اعتماد بودن این سامانه مطمئن شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها