|

تزریقات ژل مریم اوزرلی در ترکیه / خرم سریال حریم سلطان چرا با خودش اینجوری کرد

مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان می باشد که این روزها با چهره ای بسیار متفاوت و عملی در سوشال مدیا دیده میشه و همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب میدونیم که ما ایرانی ها به جز فیلم و سریال های ایرانی، شیفته سریال های ترکیه ای و آمریکایی و حتی کره ای هستیم. قدیم ندیما ایرانی ها فیلم هندی هم زیاد می دیدن اما انگاری بازار اونا در ایران کمی تا قسمتی کساد شد و حالا بیشتر مردم فیلمای ترکیه ای و آمریکایی می بینن. سریال های کشور همسایه، یعنی ترکیه اینجوریه که شونصد قسمتی طول میکشه و مخاطب رو پای خودش نگه میداره. خب خیلی وقتا خسته کننده میشه، اما گاهی هم اونقدری داستان و بازیگران جلب توجه دارند که باعث میشه تا مخاطب ته تهشو ببینه و هی دلش بخواد بدونه بقیش چی میشه. یکی از این سریال ها که به شدت هم طرفدار داشت سریال "حریم سلطان" بود.

مریم اوزرلی

حریم سلطان با بازیگران بسیار زیادی که داشت رنگ به رنگ نقش می آورد تو کار و حسابی مورد توجه قرا گرفت. در این سریال نقش های اصلی مثل مریم اوزرلی خیلی بیشتر دیده شدن. حالا مریم اوزرلی کیه؟ همون خرم سلطان که اون موقع ها تنها 28 سال سن داشت و با توانایی هنرمندانه ای که داشت نقشش رو به خوبی ایفا کرد. مریم اوزرلی اون تایم چهره ای زیبا داشت که خب یهو از یه جایی به بعد دیگه بازی نکرد و بازیگری دیگر به جاش گذاشه شد. دلیل جا زدن وی افسرگی ود که مریم بانو دچارش شد و دیگه نتونست ادامه بده. اما بعد تر دیدیم بازیگر کاراکتر خرم سلطان رو در حالی که چهره ای بسیار متفاوت از داخل سریال داشت. وی که درگیر تزریقات ژلی و تغییر چهره این چنینی بود، انگاری به خوبی از پسش بر نیومد و درنهایت با فیسی کاملا فرق کرده و نه چندان زیبا ظاهر شد. در ادامه ببینیم قبل و بعد این بازیگر 41 ساله رو.

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی

مریم اوزرلی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی