|

گیاهانی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن / چاره ی کار تو دله طبیعته بیخیال لیزر

به معرفی برخی از گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن، پرداختیم که میتونید با مصرف اون ها خودتون با چشمای خودتون معجزه رو ببینید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- زیبایی از گذشته تا به امروز جزء اون دسته از مسائلی محسوب میشده و میشه که برای هر جنسیتی مهم بوده و هست چرا که انسان به محض این که یکم شروع میکنه به راه رفتن و زبون باز کردن دیگه همه چیزی براش کم کم طبقه بندی میشن که یکی از معیارها و طبقه بندی ها زیبایی هست که البته در طول زمان میتونه دستخوش تغییرات زیادی بشه مثل تغییراتی که توی پوستمون رخ میده بالاخره تا وقتی که بچه هستیم هممون پوستی به صافی و لطافت برگ گل داریم ولی رفته رفته و با بزرگ شدنمون و بعد از بلوغ اکثرمون به خاطره مسائلی مثل جوش با این پوست های صاف و شفاف خداحافظی میکنیم و به خاطر همین به معرفی گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن پرداختیم.

چون میدونید که جای جوش و یا آبله مرغون میتونه تا حد زیادی از اعتماد به نفس ما رو کم کنه و کاری کنه که ما با آینه قهر کنیم چون داشتن یه پوست سالم و صاف آرزوی هر زن و مردی هست که البته شاید این آرزو توی زن ها خودش رو بیشتر نشون بده ولی این روزا حتی مردها هم دیگه به دنبال رسیدگی به پوستشون هستن بنابراین وجود گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن میتونه بسیار در این امر یاری رسان باشه و بهترین مزیتشون طبیعی بودن این گیاه ها هست که احتمال بروز آلرژی و یا حساسیت رو خیلی کمتر میکنه نسبت به روش های شیمیایی، بنابراین بریم برای معرفی گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن.

روغن درخت چای از گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن

به جرئت میشه گفت که روغن درخت چای از جمله مفیدترین گیاه ها برای پوست محسوب میشه و این موضوع با انجام آزمایشات مختلفی اثبات شده به همین دلیل استفاده از این روغن بسیار توصیه میشه چرا که این روغن یه ماده ی طبیعی هست که ضد باکتری، ضد قارچ و ضد التهابه و به همین علت برای این که باکتری تولید کننده ی آکنه رو تار و مار کنه و از بین ببره ماده ی بسیار فوق العاده ایه و از طرف دیگه هم به علت این که خاصیت ضد التهابی داره این روغن میتونه قرمزی و تورم ناشی از جای جوش ها رو هم کم کنه و در نهایت به محو شدنشون کمک کنه و بنابراین یه درمان خونگی و طبیعیه عالیه.

جاجوش چای4641

روغن جوجوبا از گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن

جوجوبا هم یکی دیگه از گیاه هاست که از قدیم الایام روغن اون رو میگیرن که این روغن طبیعی تقریبا شکل مومی داره و برای تهیه ی اون از دونه های درختچه ای با همین اسم یعنی جوجوبا استفاده میکنن. اما بگیم از مواد مومی که توی روغن جوجوبا موجود هست، این مواد باعث التیام آکنه ها و ترمیم پیدا کردن پوست های آسیب دیده میشن و طی دوران های مختلف ثابت شده که این موادی که مومی شکل هستن میتونن باعث بهبود زودتر زخم هایی که آکنه ها به جای میذارن بشن و به طور کلی این روغن با ترکیباتی که داره باعث میشه تورم و قرمزی اطراف جوش ها از مله سر سفیدها و دیگر التهابات پوستی کم تر بشه.

جاجوش جو487

روغن نارون کوهی از گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن

نارون کوهی، فندق افسونگر و یا هاماملیس هر سه اسم های یه گیاه خارق العاده هستن که حسابی پر خواصه و میشه این گیاه رو از جمله بهترین داروهای سنتی به شمار آوورد که تجربه اثبات کرده برای از بین بردن جای آکنه و جوش حسابی به درد میخوره. این گیاه پر فایده قادر هست که قرمزی و التهاب پوست رو تا حد قابل توجهی کنترل کنه و به میزان قابل قبولی اون رو به حالت عادی و طبیعی برگردونه و همچنین نارون کوهی میتونه میزان سرعت رشد باکتری ها رو روی پوستتون تا حد بسیار زیادی کم کنه و یه جورایی پیشگیری برای جوش زدن هم محسوب میشه و در حالت کلی شما رو پشیمون نمیکنه!

جاجوش نار442

روغن زیتون از گیاه هایی که برای از بین بردن جای جوش خوب هستن

این روزا دیگه کسی نیست که خواص این دونه های سبز و خوش رنگ رو مدونه که روغنشون غوغا میکنه. این روغن علاوه بر این که برای سلامتی کلی بدن مفید هست و خیلی ها توصیه میکنن به جای روغن های سرخ کردنی این روغن رو توی برنامه ی غذاییتون بگنجونید، میتونه برای از بین بردن جای جوش و خود جوش هم موثر باشه چرا که این روغن حاویه خاصیت ضد التهابیه و آنتی اکسیدان داره. بنابراین میتونید صورتتون رو با این روغن مرطوب کنید و اجازه بدید که تاثیر خودش رو برای از بین رفتن آثار جوش نشون بده فقط موقع پاک کردن اون تمیز اون رو پاک کنید که باعث بسته شده منافذ پوستتون نشه.

جاجوش699964

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی