|

معرفی بهترین ریمل های حجم دهنده و بلند کننده / برس اینا مژه هاتو فر میکنه و حالت میده

در این مقاله چندتا از بهترین ریمل های پرپشت کننده رو که مژه هاتون رو حالت و حجم میدن رو معرفی کردیم تا خرید براتون راحت تر بشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آرایش این روزا از جایگاه بسیار مهمی در زندگی بسیاری از خانوم ها برخورداره و هر کسی برای خودش سبک آرایش متفاوتی داره و با وجود میکاپ آرتیست هایی که توی اینستاگرام هم فت و فراوون هستن هر روز داره به سبک های مختلف آرایشی اضافه میشه مثلا برای خیلی ها سواله که چیکار کنم که کرم پودر نماسه که خب برای این منظور هر کسی راه و روش خودش رو داره و در پیش میگیره و یه سری زیرسازی ها میکنه تا کرمش برای مدت زمان بیشتری روی صورتش باقی بمونه و چهره اش رو بهم نریزه چون بالاخره در صورتی که کسی خدای زیبایی باشه ولی آرایشش بهم ریخته باشه چهره اش بد دیده میشه.

بنابراین این نکته هم مهمه که شما لوازم آرایشی خوب داشته باشید و با توجه به ویژگی های ظاهری و پوست خودتون به سراغ لوازم درست و مناسب خودتون برید مثلا در صورتی که پوست چرب دارید باید بهترین ضد آفتاب برای پوست چرب رو تهیه کنید تا علاوه بر این که پوستتون در مقابل اشعه های مضر خورشید حفاظت بشه همچنین PH اون هم تنظیم و میزان ترشح چربیش هم کنترل بشه و کرمتون یه حالت درمانی هم داشته باشه. حالا در راستای داشتن لوزام آرایشی خوب میخواهیم در این مقاله چندتا از بهترین ریمل های پرپشت کننده رو بهتون معرفی کنیم که حسابی چشماتون رو زیبا و خاص جلوه میدن، پس در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین ریمل های پرپشت کننده

ریمل حجم دهنده اسنس مدل I Love Extreme Volume

اسنس یه برند پر طردفدار و محبوب آلمانی هست که از سال 2001 فعالیت خودش رو شروع کرده و تا به امروز تونسته یه عالمه طرفدار برای خودش جذب کنه و اسم خودش رو در بین بهترین برندها به چشم بیاره ریمل حجم دهنده ی اسنس میتونه به خوبی تک تک مژه های شما رو کاور کرده و بهشون حجم بده همون چیزی که اکثر خانوم ها میخوان.

همچنین از نقاط قوت این ریمل میشه به عدم ایجاد خشکی و چسبندگی در مژه ها و موندگاری بالا اشاره کرد که این یعنی شما به راحتی میتونید برای ساعت های متوالی این ریمل رو روی مژه های خودتون داشته باشید بدون این که احساس خستگی بهتون دست بده و چشماتون سنگین بشه. البته که باید در خصوص این ریمل بگیم که ضد آب نیست و در خصوص ضد حساسیت بودن از چشم پزشکان بسیاری تاییدیه داره.

بهترین ریمل های پرپشت کننده

ریمل اسکاندال آیز از برند ریمل لاندن

برند ریمل لاندن توی سال 1834 میلادی تو انگلیس تاسیس شد و از اول کار توجه خیلی ها رو به محصولات خودش جلب کرد و ریمل اسکاندال آیز از این برند به علت داشتن یه برس فوق العاده و رنگدونه های مشکی پر رنگ تک تک مژه های شما رو کاور میکنن و اون ها رو حجیم تر و پرپشت تر میکنه. از دیگر ویژگی ها و مزایای این محصول میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم چسبندگی مژه‌ها
  • بافت سبک
  • جلوگیری از تجمع مواد ریمل روی مژه‌ها
  • دووم و موندگاری بالا
  • تقویت کننده مژه‌ها
  • حاوی کلاژن و کراتین

بهترین ریمل های پرپشت کننده

ریمل حجم دهنده میبلین مدل Push Up Angel

یکی دیگه از محصولات در زمینه ی ریمل های پرپشت کننده، ریمل حجم دهنده ی میبلین مدل پوش آپ آنجل هست که در سال 2018 شناخته شده و از اون زمان تا به الان برای خودش یه عالمه طرفدار داره که دارای دندانه هایی هست که علاوه بر این مژه هاتون رو بلند میکنن از بهم چسبیدن اون ها هم جلوگیری میکنن. همچنین این محصول از مواد مرغوب ساخته شده و در صورتی که شما چشم های حساسی هم داشته باشید براتون گزینه ی بسیار مناسبیه.

بهترین ریمل های پرپشت کننده

ریمل حجم دهنده دوسه مدل Punk

برس مخروطی شکل بزرگ این محصول میتونه تک مژ ه های شما رو به خوبی جدا کنه و طول اون ها رو هم افزایش بده. ریمل دوسه مدل پانک به علت ساختار سبکی که داره به مژه های شما فر و حالت زیبایی میبخشه و رنگدونه های سیاه اون مژه هاتون رو تیره تر هم میکنه. از مزیای دیگرش هم میشه به موندگاری بالا، عدم ریزش و سیاه نشدن دور چشم اشاره کرد.

بهترین ریمل های پرپشت کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی