|

ایام محرم چه شالی سر کنیم؟

یادت نره شال محرم باید مشکی باشه؛ معرفی جدیدترین مدل های شال مشکی برای عزاداران حسینی

شال محرم

شال و روسری مشکی را برای چه مراسمی مناسب است؟ سوال اغلب خانم ها این است و جواب این است که در ایام محرم و عزادرای شال مشکی گزینه مناسبی است.…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع ایام محرم و عزاداری طبیعی است که ما با استایل همیشگی و رنگی رنگی تابستانیمان نمی توانیم دیگر در این مراسم ها و یا حتی در خیابان در روزهای عزاداری شرکت کنیم. پس ابتدا باید بدانید که چه لباسی مناسب ایام است، البته کار برای خانم ها سخت تر است زیرا اکسسوری های استایل آن ها هم مانند آیتم های اصلی باید تغییر کند. برای مثال شال و یا روسری که یکی از اکسسوری های مهم در استایل خانم های ایرانی محسوب می شود که باید متناسب با این تایم و مناسب انتخاب شود. اولین پیشنهاد ما برای شال محرم، انتخاب یک شال مشکی است، زیرا همانطور که می دانید در ایران و فرهنگ ایرانی رنگ مشکی رنگ عزاداری و مراسم های اینچنینی است. البته فراموش نکنید که این یک قانون کلی برای همه دنیا نیست، برای مثال در هند و یا خیلی از کشورهای دیگر رنگ سفید رنگ عزاداری و مراسم های اینچنینی است و در عوض لباس عروس قرمز می باشد. پس قوانین دنیای مد و فشن و یا حتی سبک های استایل تا حدودی نسبی هستند و با تغییر جفرافیایی عوض می شوند.

البته جالب است که بدانید از آنجایی که رنگ مشکی یک رنگ خنثی است، همیشه در همه استایل ها و سبک های دنیای مد انتخابی راحت و بدون دغدغه فکری به حساب آمده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شال مشکی برای محرم امسال آشنا شوید.

شال مشکی محرم

شال مشکی محرم

شال مجلسی مشکی؛ محرم را لوکس تجربه کنید

در نگاه اول، لباس یکی از شاخصه های شخصیت هر انسان است. بنابراین اینکه در چه مکانی چه چیزی بپوشیم بسیار مهم است. یک انتخاب نادرست، ممکن است تصویری نادرست یا شاید کاملا متضاد با شخصیت اصلی ما به دیگران انتقال دهد. به همین خاطر یکی از شال های پیشنهادی ما برای محرم شال مشکی مجلسی است، پس اگر از شال های ساده و نخی مشکی خوشتان نمی آید و یا استایلی الگانت دارید و به دنبال شالی هستی که با استایل شم همخوانی داشته باشد بهتر است که این شال را انتخاب نمایید. شال های مجلسی مشکی معمولا دارای حاشیه طلایی و یا نقره ای هستند، که این حاشیه می تواند منجوق دوزی و کار شده باشد که در این حالت شال شما حالت لوکس تری خواهد داشت.

شال مشکی محرم

شال مشکی محرم

شال مشکی نخی؛ استایل محرم را تابستانی ساده و خنک انتخاب کنید

فراموش نکنید که جدا از محرم و عزاداری ها انتخاب شال و روسری مشکی همیشه یکی از بهترین ها برای محل کار و یا انتخاب روزمره به شمار رفته است. محیط های کاری بسته به قوانین حاکم، بعضی اوقات کارکنان خود را موظف می کنند یونیفرم به تن کنند، یونیفرم ها هم معمولا در رنگ های گوناگونی مثل کرم، قهوه ای، سورمه ای یا طوسی هستند که با مقنعه و شال مشکی ست می شوند. پس از انتخاب شال های مشکی نترسید زیرا شال مشکی با هر رنگی ست می شود، پس اگر می خواهید به جای استایل مونوکروم از سبک های دیگر استفاده کنید، برای مثال مانتو سبز بپوشید باز هم شال مشکی می تواند استایل شما را تکمیل نمایید.

شال مشکی محرم

شال مشکی محرم

اگر ماکسیمال پوش هستید مشکی طرح دار را انتخاب کنید

همیشه اولین گزینه ای که به ذهن هر خانم ایرانی برای انتخاب شال یا روسری می رسد رنگ مشکی است، زیرا با انتخاب این رنگ، دیگر نیازی نیست هر روز به ست کردن لباس های خود فکر کنیم. پس اگر به دنبال یک راه حل سریع و ساده برای آماده شدن در ایام محرم هستید ولی استایل های شلوغ و پترن دار را می پسندید، بهتر است که از شال های مشکی طرح دار استفاده کنید. این شال ها از نظر رنگی با ایام محرم هماهنگ هستند ولی دارای ظاهری متفاوت و جذاب می باشند، پس گزینه مناسبی برای ماکسیمال پوش هایی هستند که برای ایام عزاداری به دنبال انتخاب اکسسوری می باشند.

شال مشکی محرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • Belloonah ارسالی در

    این عکسا جدی عکس واسه تبلیغ شال ماه محرم عالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی