|

نمایندگی اشنایدر فرانسه

محصولات اشنایدر، که یکی از معتبرترین برندهای دنیا در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی است، در سرتاسر جهان دارای کارخانه‌های تحت لیسانس…

لینک کوتاه کپی شد
1

نمایندگی اشنایدر زیر نظر شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک، سازنده تجهیزات الکتریکی، در ایران به شرکت صاحب نام و مطرح "فنی و مهندسی صنعت روز " واگذار شده است. این شرکت با کادری متشکل از کارشناسان حرفه‌ای و فنی و متبحر تمام سعی خود را جهت جلب رضایت مشتریان گرانقدر خود به کار بسته به نحوی که نیاز صنایع مختلف به انواع محصولات اشنایدر الکتریک در خصوص تأمین قطعات و طراحی و دریافت اطلاعات فنی و مشاوره درمورد نحوه انتخاب و راه اندازی محصول، به راحتی توسط مهندسان و متخصصان  نمایندگی اشنایدر مرتفع می‌شود. وجود تنوع محصولات مختلف اورجینال در نمایندگی اشنایدر این امر را التزام می بخشد که نیاز صاحبان صنایع مختلف در زمینه تکمیل اطلاعات فنی آنان در مورد محصولات نیز مرتفع گردد تا به راحتی اقدام به انتخاب و سفارش نیازمندی‌های خود بنمایند. د راین راستا در ادامه جهت رفع گوشه‌ای از این نیاز به معرفی دو محصول این شرکت تحت عنوان کلید هوایی و سافت استارتر پرداخته خواهد شد.

image_d408a8f192016023fa8fd7b04935aee828585739

 

 

کلید هوایی اشنایدر

کلیدهای هوایی اشنایدر که همان کلیدهای مدارشکن قدرت هوایی  یا دژنکتور می‌باشند، نوعی از کلیدهای اتوماتیک فشار ضعیف هستند که مورد استفاده برای آمپراژ می‌باشند. در واقع مکانیزم سیستم اطفاء جرقه در کلید هوایی طوری طراحی شده است که در هوای آزاد صورت می‌گیرد. به همین دلیل به این دسته از کلیدها، کلیدهای هوایی می گویند که از 630 آمپر تا 6300 آمپر طراحی و ساخته می‌شوند.

کلید هوایی ، کلید فشار قوی‌ای است که علاوه بر قطع و وصل خط، حفاظت شبکه را نیز برعهده دارد. بر این اساس نمایندگی اشنایدر به صاحبان صنایع این اطمینان خاطر را می‌دهد تا در صورت  افزایش حرارت تجهیزات در اثر توان عبوری بیش از حد از آن‌ها یا اضافه بار، از سنکرون خارج شدن ژنراتورها، اتصال کوتاه و اتصال به زمین و همچنین حفاظت موتوری و ژنراتوری، کلید هوایی اشنایدر به خوبی عمل نموده و برای محافظت از محل کار به خصوص فضاهای کارگاهی آنان بسیار مناسب می‌باشد و در شرایطی که ولتاژ متغیر بوده وافزایش و کاهش دارد و یا جریان‌ها ثابت نیستند و در صورت افزایش و یا کاهش بیش از حد فرکانس، می‌توانند به خوبی از مزایای کلید هوایی اشنایدر بهره‌مند شوند.

نمایندگی اشنایدر این افتخار را دارد که انواع کلیدهای هوایی با آمپرهای استاندارد متفاوت در دو سری NT  و NW را عرضه بنماید. موارد کاربرد این کلیدها برای ورودی تابلوهایی است که معمولا دارای جریان بالایی هستند و وظیفه فراهم کردن برقراری حالت سلکتیو بین کلیدهای ورودی و خروجی را عهده‌دار می‌باشند.

 

مشخصات کلیدهای هوایی اشنایدر سری NT

 

نمایندگی اشنایدر، این نوع کلیدها را در دو سری سه پل و چهار پل ارائه می دهد. کلیدهای هوایی اشنایدر از نوعی از کلید اتوماتیک فشار ضعیف است که مجهز به بی متال (حفاظت در برابر اضافه بار) و بوبین مغناطیس (حفاظت در برابر جریان اتصال کوتاه) است و می‌تواند حفاظت مدار را بر عهده بگیرد.

ویژگی های فنی کلید هوایی مدلNT  عبارتند از:

  • دارای رنج جریانی 800 تا 1600 آمپر
  • طراحی شده در دو مدل ثابت و کشویی
  • دارای قدرت قطع 42 و 50 کیلو آمپر
  • شامل واحد حفاظتی دیجیتالی(میکرولوژیک)
  • شانل نرم‌افزاری برای نمایش پارامترهای الکتریکی
  • دارای شرایط شارژ فنر به صورت دستی و موتور الکتریکی
  • شامل حفاظت نول در مدل‌های سه پل با نصب CT خارجی
  • دارای قابلیت اتصال به شبکه‌های صنعتی و PLC وگزارش دهی وضعیت کلید با دریافت فرمان
  • دارای شرایط کنترل قطع و وصل به دو طریق محلی (روی کلید) و راه دور یا شبکه‌های ارتباطی

 

مشخصات کلیدهای هوایی اشنایدر سری NW

image_f7043cfc53e0f169159af18c5d9feb0dbfc178e3

نمایندگی اشنایدر، کلید هوایی چهار پل سری NW  را با سه قدرت قطع 42 کیلو آمپرN1 ، قدرت قطع 65 کیلوآمپرH1 و قدرت قطع 100 کیلو آمپر H2 عرضه می‌دارد.

سایر ویژگی‌های فنی کلید هوایی مدلNW  عبارتند از:

  • دارای رنج جریانی 800 تا 6300 آمپر
  • طراحی شده در دو مدل ثابت و کشویی
  • عرضه شده به صورت سه پل ( با رنج جریان 800 تا 6300) و چهار پل ( با رنج جریان 800 تا 4000)
  • شامل واحد حفاظتی دیجیتالی(میکرولوژیک)
  • شامل نرم‌افزاری برای نمایش پارامترهای الکتریکی
  • دارای شرایط شارژ فنر به صورت دستی و موتور الکتریکی
  • شامل حفاظت نول در مدل‌های سه پل با نصب CT خارجی
  • دارای قابلیت اتصال به شبکه‌های صنعتی و PLC وگزارش‌دهی وضعیت کلید با دریافت فرمان
  • دارای شرایط کنترل قطع و وصل به دو طریق محلی (روی کلید) و راه دور یا شبکه‌های ارتباطی

سافت استارتر اشنایدر

image_a3ba1dbb31b9e6a3536982f54a664d71beabb8e1

 

کلمه سافت استارت (soft start) به معنی راه اندازی نرم است، بنابراین با وصل کردن دستگاه سافت استارتر به الکتروموتور می توان الکتروموتور را به صورت نرم راه اندازی نمود. معمولا الکتروموتور در سایزهای بزرگتر را نمی ‌توان به صورت مستقیم راه‌اندازی کرد. زیرا با جریان راه‌اندازی ۴ الی ۱۰ برابر جریان نامی مواجه خواهد شد به همین دلیل از روش‌هایی مثل ستاره مثلث، سافت استارتر و درایو صنعتی (اینورتر) استفاده می‌شود. نمایندگی اشنایدر عرضه کننده یکی از پیشرفته‌ترین سافت استارترهای موجود در بازار می‌باشد که دارای قابلیت‌های چشم‌گیری است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

ازمزایای استفاده از سافت استارتر اشنایدر می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • محدود کردن جریان راه‌اندازی موتور
  • قابلیت راه‌اندازی موتورهای سه فاز القایی یا قفس سنجابی
  • حفاظت موتور در برابر هر نوع خطا
  • قابلیت حفاظت‌های بی متال و کنترل فاز و...
  • بدون نیاز به کنتاکتور بای پس
  • حفاظت شده در برابر سوختن SCR ، اشکالات مدار قدرت، گرم شدن هیت سینگ و طولانی شدن زمان راه‌اندازی

ویژگی‌های فنی سافت استارتر عرضه شده در نمایندگی اشنایدرعبارتند از:

نام فنی: سافت استارتر 22 کیلو وات ATS22 اشنایدر

مشخصات فنی: دارای ولتاژ  415...V380 ، جریان نامی پیوسته(آمپر) A47 ، شامل سه فاز، مورد استفاده برای کاربرد کنترل دور موتورهای آسنکرون، دارای توان KW22

 

صنعت روز ایران نماینده مطمئن برای دسترسی به محصولات با کیفیت برند اشنایدر

 

image_b8505c855d66500de74a7a2528f300b579620817

محصولات اشنایدر، که یکی از معتبرترین برندهای دنیا در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی است، در سرتاسر جهان دارای کارخانه‌های تحت لیسانس می‌باشد که این موضوع  اعتبار بالای بین‌المللی این محصولات را می‌رساند. از طرفی خرید از یک برند جهانی برای افراد نخبه در امور صنعتی، از حساسیت بالایی برخوردار است زیرا عدم دسترسی مستقیم به تولید کننده، نیاز به نمایندگی‌های فروش معتبر را دو چندان می‌کند زیرا به راحتی و بدون دردسر محصول مورد نظر را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

در ایران نیز نمایندگی صاحب نام و معتبری چون صنعت روز ایران (نمایندگی اشنایدر) به راحتی محصولات این برند را در اختیار صاحبان صنایع قرار می‌دهد و این افراد می‌توانند به روزترین محصولات را در صنعت خود به کار ببرند. بنابراین استفاده از نمایندگی اشنایدرwww.sanatrooz.com به عنوان یکی از برندهای سطح یک دنیا، برای خرید محصولات این برند یک مزیت برای خریداران محسوب می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی