|

زیبایی های طبیعت

تصاویری فوق العاده از زیباترین گل های جهان

گل های کروکوس بیشتر در کشور های اروپایی دیده می شوند اما در بخش هایی از مدیترانه و کشور های آسیایی همانند چین نیز دیده می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

گل ها یکی از زیبا ترین عناصر طبیعت اند. هنگامی که یک زن گلی را به موهایش می زند، زیبایی و جلوه موهایش را چند بیشتر می کند، هنگامی که آنرا در روز تولد یا مناسبت های گوناگون به دوستانمان هدیه می دهیم، باعث لبخندشان می شویم، هنگامی که آنها را در گوشه ای منزلمان جای می دهیم، زیبایی و چشم نوازی منزلمان را چند برابر می کنیم و عطر آن نیز فضای خانه را به فضایی گرم و آرامش بخش تبدیل می کند. در اینجا تصاویری از زیبا ترین گل های دنیا را به نمایش می گذاریم. 

گل کوکنار

نام دیگر کل کوکنار، گل خشخاش است و علت محبوبیت آن، گلبرگ های رنگانگ و مصارف دارویی گیاه خشخاش است. این گیاه که مصرف خوراکی دارد، عمدتا به علت طبیعت سرد و خشک آن، دارای مزه ای تلخ است. 

Flower-poppy-620x402

گل هورتانسیا 

نام دیگر این گل (ادریسی) و به رنگ های آبی، بنفش و صورتی است و بیشتر در کشور های چین و ژاپن می روید.

Blue-Hydrangea-background-620x410

گل های بهاری کروکوس 

گل های کروکوس بیشتر در کشور های اروپایی دیده می شوند اما در بخش هایی از مدیترانه و کشور های آسیایی همانند چین نیز دیده می شوند. این گل ها همچنین نسبت به ویروس ها بسیار حساس و آسیب پذیر اند و در صورت نگهداری در منزل یا محل کار، باید به خوبی از آنها مراقبت کنید. 

Crocuses_Closeup_Yellow_Violet_578121_1920x1080

گل های بنفشه بهاری 

این گل های زیبای بهاری به غیر از نشان دادن آغاز فصل بهار، مصرف خوراکی و درمانی دارند و سرشار از ویتامین A و C هستند. رنگ این گل ها ممکن است مایل به آبی یا زرد یک دست و یا ترکیبی از رنگ های سیاه و آبی و بنفش باشد. 

Macro-image-of-spring-lilac-violet-flowers-620x410

گل های قرمز چینی  

گل های رز چینی یا ختمی در درست کردن چای ترش نیز، مورد استفاده قرار می گیرند. این گل ها در جنوب شرقی آسیا می رویند و دارای برگ هایی با ارتفاع حدودا دو متر هستند. 

red-Chinese-flowering-apple-blooming-in-the-spring-620x414

گل های گیلاس چینی 

این گل ها به عنوان گل های آکورا نیز شناخته می شوند وهم به صورت خودرو و هم پرورشی، رویده می شوند. آنها از نظر زینتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند اما شکوفه های آن معمولا تبدیل به گیلاس نمی شود و در صورت تبدیل، کیفت بالایی برای مصرف ندارند و بیشتر به علت گلبرگ های ظریف وکوچکشان به این نام شناخته می شوند. 

whysojapan_sakura_hanami_kungsan_2014_3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی