|

بیوگرافی سمیرا حسن پور ژست ژورنالی فوق سخت‌اش / گلرخ پایتخت تغییر کرد بعد ازدواج

سمیرا حسن پور بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که به تازگی در مراسمات سینمای با استایل و ژست هایش مورد توجه قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بازیگری شغلیه که هر چهره ای از یه مسیری ازش بالا میره و بولد میشه یا نمیشه. چرا که خیلی از هنرمندان هستند که شاید چند دهه در این عرصه فعالیت داشتند اما هیچگاه تا زمان بازنشستگی شون هم اونقدر ها که دلشون میخواسته و فکرشو میکردن مشهور و تو چشم نبودم. اما از طرفی هم بسیاری از بازیگران خیلی زود این مسیر و طی کردن و سریع تر از اونچه که هدف داشتن طعم شهرت رو چشیدند، مثل خانوم سحر قریشی! البته که گفتیم هر چهره ای از راهی وارد میشه و یکی به مانند خانوم قریشی با حواشی و دیگری مثل پژمان جمشیدی با استعداد و توانایی و چهره های همچون خانوم سمیرا حسن پور با ازدواجی موفق. سمیرا حسن پور هنرمندی اسم و رسم دار است که در دهه نود با آقای کارگردان ازدواج کرد و تونست خیلی زودتر به خواسته هایی که داشت برسه. البته که خانوم بازیگر پیش از وصلت هم در نقش آفرینی داشتن و شناخته شده بودند امادر سطح کاری پایین تر. مثلا اینکه سمیرا حسن پور رو اولین بار در سریال پایتخت فصل اول و در نقش گلرخ شناختیم در حالی که قبلتر در "چهاردیواری" هم حضور داشت اما خب از یه جای به بعد رخی دیگر از خانم بازیگر نشون داده شد. مثلا اینکه وی در سریال نمایش خانگی "جیران" حضور داشت و از نقش های اصلی بود که اتفاقا خیلی هم عالی در نقش نشست و به تصویر کشید.

687446

مدلینگ و ژست های سخت سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور البته به جز بازیگری در فعالیت دیگری همچون مدلینگ هم اکتیو است و تا به حال بارها با تصاویر جذاب و جالب مدلینگش و البته ژست هایی سحت مورد توجه قرار گرفته. سمیرا حسن پور از دست هنرمندانی می باشد که در مراسمات سینمایی حرفی برای گفتن در استایل دارد. خانوم بازیگر همیشه و در هر کجا فکر شده و ست لباس انتخاب میکنه و توجه عکاسان بسیاری رو به خود جذب میکند.

684586

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور از متولدین دهه شصت است و در 16 آذر 1363 یعنی دقیقا چهل سال پیش به دنیا اومده.

وی زاده تهران است و فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک که خب علاقه فراوونی هم به نقاشی دارد و پیگیر موسیقی و نوازندگی پیانو هم می باشد.

سمیرا-حسن-پور-و-همسرش

خانواده و داداشای سمیرا خانوم

سمیرا حسن پور تو یه خونواده پنج نفره بزرگ شده و پدرش تورک زبان و اهل مجسمه سازی می باشد و مادرش نیز خانه دار است. خانوم بازیگر دو برادر دارد که یکیشون مهندس برق هستش و دیگری هم مهندس عمران.

سمیرا-حسن-پور

از علاقه تا تئاتر

علاقه خانم حسن پور به بازیگری و هنر از دبیرستان آغاز شد ولی خب به شکل حرفه ای با تئاتر دانشکده و البته با تشویق استادش یعنی آقای بهرام بیضایی صورت گرفت و بعد هم که حضورش در کلاس های بازیگری ادامه پیدا کرد. وی اولین بار در سال 1385 یعنی 22 سالگی با نمایش "مجلس شبیه" به کارگردان بهرام بیضایی بر روی صحنه رفت رفت و کارش رو شروع کرد.

56456

ازدواج سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور بعد از اینکه در فیلم تمشک تموم شد با سامان سالور وارد رابطه شد و در نهایت هم این دو هنرمند در سال 1395 با هم ازدواج کردند و حالا لایف استایل بی حاشیه ای دارند.

سامان سالور از متولدین مرداد ۱۳۵۵ در بروجرد است که فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره نیز می باشد. اولین فیلم آقای کارگردان "ساکنین سرزمین سکوت" سال ۱۳۸۲ بود.

68746984

ورزش و مدال قهرمانی

خیلی از بازیگران هستند که اهل ورزش حرفه ای می باشند و خب سمیرا حسن پور نیز دنبال کننده چند ورزش هستش. وی از همون دوران کودکی به ورزش علاقمند بوده و استعدادش تو ن حزه باعث شده تا همیشه ورزش کنه و حالا هم در رشته هایی مثل پینگ پنگ، والیبال، ایروبیک و شنا فعالیت دارد. سمیرا بانو در ادامه گفت در مقطعی به شکل حرفه ای به رشته دو می پرداختم و مدال هم گرفتم و الان هم عضو تیم والیبال زنان هنرمند هستم.

151C99E3-6616-4FFE-AD49-E6764C2291D4

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها