|

جنون تعرض به جسم سرد مقتول/ قاتلی که سر قربانیانش را در آپارتمان خود نگه می‌داشت

تد باندی، قاتلی منفور که 100 زن و دختر را به قتل رساند و به آن‌ها تجاوز کرد به شکلی معجزه آسا دستگیر شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از قاتلان زنجیره‌ای قرن بیستم با وجود صورتی زیبا، سیرتی منفور از خود را به همگان نشان داد؛ فردی که روانشناسی خوانده بود و در حال تکمیل تحصیلاتش در رشته حقوق بود اما قتل را به عنوان شغل اصلی خود برگزیده بود. تد باندی با چهره‌ای دلربا سراغ زنان و دختران زیبا، سفید پوست و مو بلوند رفته و قلبشان را تسخیر می‌کرد و پس از تجاوز، آن‌ها را می‌کشت؛ در برخی موارد نیز سر آن‌ها را از بدن جدا می‌کرد و به عنوان یادگاری در آپارتمان محل زندگی خود  نگه می‌داشت.

تد باندی

تد باندی

جراحاتی که از کودکی ریشه دواند

کودکی نه چندان خوشایند و آزار و اذیت‌های پدربزرگ و ناپدری روزگار تلخی را برای تد رقم زده بود؛ او حاصل ازدواجی نامشروع بود که هویت پدرش هیچگاه فاش نشد. پدربزرگ و مادربزرگ تد که از رابطه خارج از ازدواج دختر خود شرمسار بودند، او را همچون فرزند خود بزرگ کردند. تد تقریبا در تمام دوران کودکی از هویت مادر خود خبر نداشت و فکر می‌کرد او خواهر بزرگ‌ترش است. ولی زندگی در منزل والدین مادرش اِلنور لوییز کاول اصلا بر وفق مراد نبود. 

تد باندی

پدربزرگ تد مدام او و مادرش را کتک می‌زد و همین باعث شد النور به همراه پسر پنج‌ساله‌اش از خانه فرار کند تا با اقوام نزدیکش در تاکومای واشنگتن زندگی کند. در آنجا النور با جانی باندی، یک آشپز بیمارستان آشنا شد و خیلی زود این رابطه به ازدواج این دو منتهی شد. به این ترتیب جانی نام خانوادگی خود را رسما به تد داد. رابطه تد و جانی هیچگاه به خوبی پیش نرفت و همین نیز سبب فرار او شد.

تد باندی

آغاز غارت جسم و روح زنان

نخستین حمله باندی منتهی به قتل نشد؛ اما دختر دانشجویی که او مورد تجاوز قرار داد به دلیل ضربه هولناک و تعرض با میله به اغما رفت و معلول شد. جنایت بعدی او یک ماه بعد رخ داد؛ باز هم دختری دانشجو! باندی صبح زود وارد آپارتمان هیلی شد و به همان ترتیب قتل قبلی، قربانی را بیهوش کرد، سپس به او لباس پوشاند و او را در اتومبیل خود گذاشت و با خود برد. هیلی هیچ‌وقت دوباره دیده نشد.

تد باندی

از تجاوز تا قتل با میله آهنی

تعقیب و تعرض و کشتار دختران منطقه به یکی از تفریحات باندی بدل شده بود؛ او به مرور تاکتیک‌های مشخی در قتل‌های خود استفاده کرد. باندی معمولا در حالی به زنان نزدیک می‌شد که دست و پایش را گچ گرفته بود یا آویز به گردن داشت. او با ادب و متانت از زنان می‌خواست او را در گذاشتن وسیله‌ای در اتومبیلش کمک کنند. سپس قربانیان را با ضربات مهلک چماق یا میله‌ آهنی بیهوش می‌کرد، دست و پایشان را می‌بست و پس از تجاوز به قتل می‌رساند. تد باندی اجساد را در مکان‌های دورافتاده‌ای همچون جنگل‌ها و بلندی‌ها رها می‌کرد؛ جایی دوباره به آنجا بازمی‌گشت تا با اجساد رابطه جنسی برقرار کند. در برخی موارد، باندی قربانیان خود را تکه‌تکه می‌کرد و بخش‌هایی از اجساد را همچون جمجمه به‌عنوان غنائم دلخواهش در آپارتمانش نگه می‌داشت و حتی در کنارشان می‌خوابید.

تد باندی

تد باندی

پایانی درخور برای تد باندی

تد باندی این شیوه را تا مدت‌ها ادامه داد؛ پلیس از مفقودی پی در پی دختران به ستوه آمده و به دنبال سرنخ‌های بیشتر بود که سرانجام یکی از دختران در همین حین از دست تد فرار کرد. فرار این دختر، گزارش دوستان تد و ماشین آشنای او برای هم دانشگاهی هایش از جمله عواملی بود که سبب شد تد باندی سرانجام به چنگال قانون بیفتد. او بارها از زندان فرار کرد و در جلسات دادگاه خود وکالتش را برعهده گرفت اما سرانجام به اعدام محکوم شد و توسط صندلی برقی اعدام شد و همگان را در شادی فرو برد.

تد باندی

تدی باندی

از زندگی این قاتل جنایتکار فیلم و مستند و کتاب‌هایی نوشته شده است که در آن به حدود 35 قتل و تعرض او اشاره شده است اما تخمین زده می‌شود که او بیش از 100 بانو را به قتل رسانده و پس از مرگ مورد تعرض قرار داده است.

تد باندی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها