|

وقتی خوشگلای اروپا ستاره بارسلونارو دوره کردن؛ نامزد گاوی از رو شاهدخت با کامیون رد شد!

princess leonor and gavi shayanews

عشق دختر پادشاه اسپانیا به گاوی کلی سروصدا راه انداخت و خیلی ها از فرجام این عشق میگن که ممکنه سرنوشت ستاره بارسلونا رو عوض می کنه

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- پابلو گاوی ستاره جوان بارسلونا این روزها هم در زمین فوتبال مورد توجه است و هم در خارج از زمین و به خصوص در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار دارد. در واقع گاوی بعد از جام جهانی و زمانی که شایعاتی درخصوص کراش دخت پادشاه اسپانیا روی او در رسانه ها منتشر شده حسابی اومد تو صدر اخبار و جالب اینکه از زمانی که این صحبت ها درباره ستاره میانه زمین بارسلونایی ها مطرح شد عملکرد او هم روز به روز بهتر شد و تا جایی که حالا مقامات بارسلونا برای حفظ گاوی کار سختی پیش رو دارند.

اما برگردیم به ماجرا شیرین گاوی و خانوم پرنسس شایعات رابطه بین این فوتبالیست 18 ساله و پرنسس لئونور 17 ساله زمانی آغاز شد که یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی ادعا کرد که پابلو گاوی عشق جدید شاهزاده آستوریاس است.

این شایعه پس از بازدید پادشاه فیلیپه ششم از رختکن تیم ملی پس از بازی که تیم ملی اسپانیا 7 گل مقابل کاستاریکا به ثمر رساند، بالا گرفت. پادشاه یک پیراهن سایز S با امضای هافبک دریافت کرد، بسیاری حدس می زدند که این پیراهن برای خانوم پرنسس است.

Untitled

واکنش خانوم شاهزاده به عشقش به گاوی

لئونور، غافل از همه چیزهایی که در مورد او گفته می شود از آنجایی که او در ولز است و روی تحصیلاتش متمرکز است. البته گفته می شود لئونور پوشه‌ای دارد که با عکس‌های گاوی پوشانده شده است و همیشه آن را با خود حمل می‌کند.

نکته جالبی که در خصوص شاهزاده وجود داره اینه که گفته شده زمانی که از ولز به اسپانیا برگشته بود لئونور حتی برای دیدن گاوی دست به فرار هم زده بود! چرا که پدر جانش اجازه خروج از قصر رو به دختر جوان رو نمیداده و از اونجایی هم که عشق چشم و گوش رو میبنده، لئونور با وجود محافظ و شرایط خاصش خودش رو به گاوی رسونده!!

Princess-Leonor-and-Pablo-Gavi

وقتی خانوم مدل مشهور میشه رقیب عشقی شاهدخت!

البته خبر فرار شاهزاده برای ملاقات با گاوی خیلی به مذاق معشوقه فعلی آقای فوتبالیست خوش نیومد و روناکوا، مدل مشهور اسپانیایی و دوست دختر گاوی با انتشار عکسی در اینستاگرام به اخبار منتشر شده مبنی بر فرار دختر پادشاه اسپانیا برای ملاقات با ملی پوش جوان بارسلونا واکنش نشان داد.

او با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش نوشت: من برای دیدن فوتبال گاوی حاضر نیستم از قصر فرار کنم همینجا راحتیم باهم!

25

وقتی عشق خانوم شاهزاده به گاوی شد سوژه بارسایی ها

برخلاف پرنسس لئونور که مجبور نیست درخصوص عشقش به کسی جواب پس بده گاوی مجبور شد با انبوهی از نظرات، از جمله لقب هایی که هم تیمی هایش به او داده اند، روبرو شود.

به دنبال شایعات در مورد احتمال رابطه با پرنسس لئونور، چندین روزنامه اسپانیایی فاش کردند که هم تیمی های او او را "شازده کوچولو" صدا می کنند.

-5348170990573699939_121

اگه حالا گاوی با شاهزاده لئونور ازدواج کنه تکلیف فوتبالش چی میشه؟

 یکی از خبرنگاران اسپانیایی که به شدت پیگیر اخبار گاوی و پرنسس هست از احتمال ازدواج این دو نفر تو سال 2024 گفت و اینکه مطابق قوانین سلطنتی در اسپانیا، گاوی در صورت رابطه با پرنسس لئونور باید فوتبال را کنار بگذارد و به امور حکومت مشغول شود و از اونجایی پادشاه فلیپ (پدر لئونور) هیچ اولاد پسری نداره و از اون رف لئونور دختر بزرگشون هست و بعید دیگه اون ها بخوان پسر دار بشن پس لئونور رو باید ملکه بعدی اسپانیا دونست و طبق قانون همسر ایشون میشن پادشاه بعدی اسپانیا یعنی اینکه گاوی اگه با شاهدخت ازدواج کنه تو چند سال آینده میشه پادشاه اسپانیا

king

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها