|

زنِ لوکادیا با تتوهای سوسماریش دم رفتن کامبک زد؛ انگاری از رو کارداشیان شابلون انداخته!

raya.meijnen and  jurgenlocadia shayanews

شایعه عجیب درباره لوکادیا و همسرش تو فضای مجازی منتشر شده که حسابی پرسپولیسی ها رو نگران کرد و اونم خبر جدایی یورگن از همسرش خانوم رایا

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- یورگن لوکادیا این روزها ستاره پر فروغ در آسمان سرخ پرسپولیسی ها است و با 6 گلی که تا اینجای لیگ به ثمر رسانده حسابی خود رو تو دل هواداران پرسپولیس جا داده به طوری که وقتی برای تعطیلات ایران را ترک کرد و شایعه برنگشتنش منتشر شد خیلی از هواداران پرسپولیس چه تو فضای مجازی و چه تو فضای حقیقی پیگیرش شدند و تا تکذیبیه این شایعه رو از زبان شخص مدیرعامل نشنیدند آروم نگرفتند.

محبوبیت یورگن لوکادیا ماجرا های دیگه ای هم داره که بخشی از اون مربوط به خانواده و علی الخصوص همسرش یعنی خانوم رایا مینن میشه که از همون روزهای اول با یورگن به ایران اومد و انتشار عکساش با حجاب حسابی دل پرسپولیسی ها رو برد!

225763

تصویری از یورگن لوکادیا و همسرش در راه ایران

اما زن لوکادیا ایران بمون نبود و خیلی زود پرید!

موندن رایا در ایران اما به هفته هم نکشید و خانوم خیلی زود دست دوتا پسرش رو گرفت و از ایران رفت. زنِ لوکادیا اول راهی دبی شد و با عکسای منشوریش اونجا حسابی غوغا کرد و بعد هم راهی آمستردام شد. خانوم که حالا کلی پرسپولیسی رو فالوو داره تو بین سفر هرکجا که می رسید عکس و استوری منتشر می کرد تا اینجوری بتونه همچنان رو بورس باشه و هوادارهاش رو از دست نده!

1

شایعه عجیب در خصوص زندگی زناشویی رایا و یورگن!

اما چرا ما یکدفعه یاد جناب لوکادیا و همسر محترمشون افتادیم؟ ماجرا از این قراره که شایعه عجیب درباره زندگی شخصی مهاجم پرسپولیس در فضای مجازی منتشر شده و اونم جدایی از همسرش یعنی همین رایا خانوم. ماجرا هم از اون جا شروع شد که برخی رسانه ها نوشتند که این دو نفر عکس‌های مشترک خودش رو حذف کرده‌اند. علاوه بر این، حذف نام یورگن لوکادیا از بیوی همسرش، موضوع دیگری است که این شایعه را تقویت کرد.

raya

این رسانه هایی که این شایعه رو مطرح کردند به خودشون زحمت ندادن یه سر به پیج این دو نفر بزنند. اگه برید پیج اینستاگرام رایا می بینید که درسته ایشون تو بیو صفحه اش اسم یورگن رو حذف کرده و پست هاش هم هیچ عکس دو نفره ای نیست اما استوری هاش رو ببینید کاملاً نظرتون بر می گرده خانوم به مناسبت تولد همسرش که احتمالاً همین روزهاست عکس آقاش رو استوری کرده و علاوه بر اون یه عکس هم از خوشمزه جاتی که واسه هَپی مَپی تدارک دیده گذاشته.

unknown5

زن یورگن لوکادیا و چهره نسبتاً بی فیلترش!

همسر یورگن لوکادیا انگار خیلی زد فهمید که می تونه با آرایش تند و غلیظ و عکسای پر فیلتر حسابی دل هوادارای پرسپولیس رو بلرزونه و خودش رو تو دل اونا جا کنه. خانوم در واقع از وقتی اومد ایران تقریباً هر عکس و پستی که منتشر کرد حسابی چیتان پیتان شده بود.

حالا اما به تازگی رایا تصویری از چهره نسبتا واقعی اش منتشر کرد که با تصاویر پیشین اش کاملا متفاوت بود. برخی کاربران مدعی اند که افکت های اینستاگرامی و آرایش افراطی منجر به تغییر چهره زیاد او شده است. در مقابل عده ای زیادی اومدن گفتن که خانم  چرا ایندر شبیه کیم کارداشیان شده.

770Snl0IsCA1

بیوگرافی همسر لوکادیا و چیزهایی که احتمالاً نمی دونستید

همسر لوکادیا اصالتی لبنانی دارد و همین مساله کمک کرده تا اطلاعات نسبتا قابل قبولی از ایران و فرهنگ ایرانی داشته باشد. او پیش از سفر به کشورمان این اطلاعات را به دست آورده بود و برای اینکه پوشش مناسبی در تهران داشته باشد؛ لباس‌های مورد نظرش را در ترکیه خریداری کرده بود. خانم رایا همچنین در پستی اینستاگرامی اعلام کرد به فرهنگ مردم ایران احترام می‌گذارد و تا روزی که در کشورمان خواهد بود با افتخار حجاب خواهد داشت.

 همسر لوکادیا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی