|

شَلپ شُلوپ اینستاییِ رایا مجتن همسر لوکادیا؛ با پروتز و اطوار فالوو میاره هزار هزار!

لوکادیا این روزها تو زمین دل هوادارای پرسپولیس رو می بره و خانومش هم تو اینستاگرام هوادارای پرسپولیس رو به وجد میاره!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزها یورگن لوکادیا حسابی تو پرسپولیس می درخشه و تو دو بازی آخر تیمش موفق به گلزنی شده و به سرعت تونسته تو دل هوادارای پرسپولیس برای خودش جا باز کنه به خصوص دخترای پرسپولیسی! می پرسید چرا؟ تو بازی پرسپولیس و صنعت نفت که با برتری قرمزها به پایان رسید لوکادیا بعد گلی که زد یک راست رفت سمت دختران هوادار پرسپولیس و خوشحالی ش رو با اون ها تقسیم کرد که البته عواقبش دختران طرفدار استقلال رو گرفت و مسئولان خانم های استقلالی رو یه طبقه به بالا روندن!

unknown_302438758_1268200677283325_3852385728232342757_n

بگذریم محبوبیت لوکادیا بین هواداران پرسپولیسی از همان روزهای نخست قابل پیش بینی بود وقی این مهاجم هلندی همراه همسر و فرزندانش وارد تهران شد انتشار عکس های باحجاب رایا منجین حسابی دل پرسپولیسی ها را برد و کلی بَه بَه و چَه چَه راه انداختند که مهاجم پرسپولیس قرار با زن و زندگیش تو تهران بمونه و.....

225763

البته لوکادیا و رایا هم خیلی هوشمندان روی این موج سوار شدند و رایا پستی با حجاب کامل و روسری منتشر کرد که می خواد با حجاب باشه و کاملاً به فرهنگ مردم ایران احترام می گذارد. توالی این اتفاقات باعث شد سیل از هواداران به پیج لوکا و رایا سرازیر بشن و پیج 5 هزارتایی خانوم ظرف 48 ساعت به بیش از 150 هزار نفر برسد!

unknown_299885636_433366438571663_675624803534289406_n

زنِ لوکادیا نیومده رفت!

اقامت رایا در ایران به هفته هم نکشید و خانوم خیلی زود دست دوتا پسرش رو گرفت و از ایران رفت. زنِ لوکادیا اول راهی دبی شد و با عکسای منشوریش اونجا حسابی غوغا کرد و بعد هم راهی آمستردام شد. خانوم که حالا کلی پرسپولیسی رو فالوو داره تو بین سفر هرکجا که می رسید عکس و استوری منتشر می کرد تا اینجوری بتونه همچنان رو بورس باشه و هوادارهاش رو از دست نده!

1

زن لوکادیا و پروتز جذاب لبش!

زن لوکادیا شاید فکرش رو هم نمی کرد که روزی بتونه تا این تعداد فالوور داشته باشه و خانوم که گویا راه و رسم بلاگری رو هم خوب بلده حالا و در تازه ترین کار لبشون رو پرتز کردن و گویا قرار حسابی خوشگل مُشگل برگرده ایران و ایجا بشه یه بلاگر شااخ!

البته خانوم فقط به پروتز اکتفا نکرده با حرکات و تصاویری که منتشر می کنه در تلاش تا جذابیت خودش رو به رخ بکشه و از سایر پتانسیل هاش برای جذب فالوو استفاده کنه. مثل همین ویدیو پایین که با آقا پسرش نشستن جنگولک بازی درآوردن و تند گذاشتن تو اینستاشون.

وقتی لوکادیا و زنش بدنشون تتو بارونه!

رایا تصاویری که ابتدای حضورش تو تهران ازش منتشر شده بود نشون می داد تنها تتوهایی روی انگشت او دیده شده بود تا اینکه مشخص شد دست راست او به طور کامل تتو دارد. البته خود لوکادیا هم تتوهای بیشماری دارد که در روز معارفه او کاملا مشخص بود.

1 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی