|

نحوه آشنایی ایمان پهلوی با برد شرمن؛ داماد پولدار رضا پهلوی کیست؟

shayanews

خاندان پهلوی که پس از خروج از کشور، با سرمایه ای که از سلطنت برایشان برجای مانده بود، زندگی نیمه اشرافی را در آنسوی مرزها ادامه دادند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خبری به تازگی منتشر شده که در نوع خود بسیار غافلگیر کننده و عجیب بوده و کاربران فضای مجازی را به اظهار نظرهای متفاوتی واداشته است. در این خبر شاهد ازدواج ایمان پهلوی، دختر رضا پهلوی و برد شرمن هستیم. وی که نوه ی محمد رضا پهلوی و فرح دیبا  (پهلوی) است، دو خواهر دیگر با نام های نور و فرح دارد که یکی از وی کوچکتر و دیگری بزرگ تر هستند. در نتیجه باید گفت که ایمان، فرزند دوم این خانواده محسوب میشود. 

ایمان5

چه شد که یک شبه رخت عزا رفت و موعد پایکوبی شد؟

شاید برایتان سوال شده باشد که چرا از واقعه ای که در بر دارنده مضمون عروسی است، شگفت زده شده ایم و تحت عنوان غافلگیر کننده از آن یاد کردیم. قصه از این قرار است که تمام حدود یکسال گذشته به طور کل و با توجه به رویدادهای رخ داده در ایران،  خاندان پهلوی با نقابی غمگین و عزادار در مقابل مردم ظاهر شده اند. حال آنکه اگرچه غیر ممکن نیست، اما عجیب تلقی میشود که یک عزادار، رخت عروسی بر تن کند! اتفاقی که واکنش های زیادی را در پی داشت. برخی بر این نظر بودند که بی شک زندگی ادامه داشته و در طی یکسال گذشته، افراد بسیاری به خانه بخت رفته اند که ایمان پهلوی هم می تواند یکی از آنها باشد. اما باید این نکته را هم در نظر گرفت که پیشینه خانوادگی و ردیف وسیعی از اداعاهای ارائه شده توسط خانواده پهلوی در یک سال گذشته، آنهم در ابعادی وسیع، کمی با رونمایی از شادی آن هم تا این حد از غلظت مغایرت دارد کما اینکه برخی دیگر در همین راستا معتقد بودند که یک فرد بر فرض عزادار بودن، میتواند زندگی شخصی خودش را نیز پیش ببرد اما آیا اساسا نیازی به اینهمه عمومی کردنش وجود دارد؟

ایمان1

خاندان پهلوی که پس از خروج از کشور، با سرمایه ای که از سلطنت برایشان برجای مانده بود، زندگی اشرافی را در آنسوی مرزها ادامه دادند، اینبار نیز ثابت کردند آنقدرها هم که مدعی هستند، سنگ مردم را به سینه نمی زنند.

ایمان2

ایمان پهلوی که بود و چه کرد؟!

همانگونه که پیشتر نیز گفته شد، ایمان فرزند دوم رضا پهلوی است و نام کاملش ایمان لعیا است. وی در تاریخ 21 شهریورماه سال 1372 در آمریکا متولد شد و تحصیلات خود را در دانشگاه میشیگان آمریکا، با دو مدرک لیسانس هنر در گرایش های ارتباطات و روانشناسی به پایان رسانده است. ایمان پهلوی هم اکنون مدیر ارشد و همکار بازاریابی شبکه در شرکت امریکن اکسپرس است.

ایمان4

برد شرمن همسر ایمان پهلوی کیست؟

اینطور که از اخبار پیداست، برد شرمن تاجر و سرمایه دار آمریکایی، فعال در شبکه تکنولوژی و فناوری است. او در سال 1367 در شهر نیویورک متولد شده و تحصیلات خود را در رشته مدیریت بازرگانی به پایان رسانده است. شرمن اکنون رئیس شرکت لوچی است و در زمینه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت می کند.

در ارتباط با آشنایی او با نوه ی محمدرضا پهلوی گفته می شود که این دو با یکدیگر همکلاسی بوده اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی