|

فیلم تولد داریوش شجاعیان با دختران رقاص در پارتی مختلط دوبی!

ماجرای ویدیویی از یکی از کلوپ های شبانه دبی که در آن عکسی از داریوش شجاعیان و جمله خوش آمد گویی به داریوش به زبان انگلیسی دیده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

فیلمی در فضای مجازی از یک کلاب دردوبی در فضای مجازی منتشر شده که تصویر داریوش شجاعیان یکی از بازیکنان تیم استقلال در مانیتورهای این کلاب شبانه پخش و به او خوش آمد گویی گفته می شود.

حاشیه های این فیلم در فضای مجازی با خبرهای مختلفی پخش شد که نخستین مطلبی که در مورد این فیلم منتشر شد خبر از جشن تولد داریوش شجاعیان دارد اما در ادامه مشخص شد که داریوش شجاعیان که این روزها همراه مهدی قائدی در دوبی هستند زمانیکه وارد یک کلاب شبانه می شوند تصویر داریوش شجاعیان روی مانیتورهای کلاب به وی خوش آمد گویی کردند.

در این فیلم 2 خانم که لباس نامناسب به تن دارند با گرفتن شیشه مشروب و روشن کردن فشفشه ورود داریوش شجاعیان را خوش آمد گویی می کنند.

شنیده ها حاکی از آن است که داریوش شجاعیان به یک جشن تولد در این کلاب دعوت شده و در زمان ورود این بازیکن استقلال مراسم خاصی برای خوش آمدگویی وی برگزار شده است.

واکنش داریوش شجاعیان به ویدیو منتشر شده

در این فیلم کوتاه که در کانالهای تلگرامی می چرخد تصویری از خود داریوش شجاعیان دیده نمی شود اما عکس او به دیوار کلوپ است و یک نفر برای حاضرین از حضور یک فوتبالیست سرشناس به نام داریوش می گوید و به میهمان های کلوپ خبر می دهد این فوتبالیست در جمع آنهاست.

البته باید به این نکته هم توجه کرد که تولد داریوش شجاعیان 18 فروردین است. خود داریوش هم با انتشار استوری نسبت به ویدیو منتشر شده واکنش نشان داد.

308719_464

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی