|

مصدومیت؛ سوغاتی ابوالفضل جلالی برای استقلال

ابوالفضل جلالی

جلالی هنوز نیامده به استقلال مصدوم شد البته شنیده‌ها حاکی از آن است که او با یک مصدومیت دیرینه مواجه بوده که با پیوستن به استقلال تشدید شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال در پست مدافع چپ هروویه میلیچ و محمد نادری را از دست داد. طبیعی است که متین کریم‌زاده جوان به‌ تنهایی نمی‌تواند در بازی‌های فشرده آبی‌پوشان (لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا) به میدان رفته و بار جناح چپ را به دوش بکشد. مجیدی برای دفاع چپ با آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی مذاکراتی داشت. اولی ترجیح داد در گل‌گهر ماندگار شود و دومی با کش و قوس‌های فراوان و قراردادی دو ساله به استقلال پیوست.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان، از زمان حضور اسکوچیچ در تیم‌ ملی فوتبال، جلالی یک مرتبه به تیم‌ ملی دعوت شده است، اما شرایط سایپا و این بازیکن در انتهای فصل بیستم طوری پیش رفت که نتوانست در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی در کشور بحرین حاضر باشد. از آنجا که سایپا به لیگ دسته یک سقوط کرده، جلالی جایگاهش را در تیم‌ ملی در خطر می‌دید و تصمیم گرفت ادامه فوتبالش را در جمع آبی‌پوشان دنبال کند.

در خصوص این بازیکن شنیده می‌شود هنوز نیامده به استقلال مصدوم شده است، البته شنیده‌ها حاکی از آن است که او با یک مصدومیت دیرینه از ناحیه عضلات زیر شکم مواجه بوده که این مصدومیت با پیوستن این بازیکن به جمع شاگردان فرهاد مجیدی تشدید شده و حالا موجب شده است تا این بازیکن مدتی برای برطرف کردن آن از جمع استقلالی‌ها دور بماند. بنابراین طی چند روز گذشته جلالی به آن صورت تمرینی را انجام نداده تا بخواهد چیزی از خود به نمایش گذاشته تا استقلالی‌ها را در جناح چپ امیدوار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها