|

بمب نقل و انتقالاتی فوتبال ایران را محرم منفجر خواهد کرد؟

محرم نویدکیا

یکی از خبرنگاران فعال در حوزه استقلال در فضای مجازی خبر جدایی مسعود ریگی و پیوستنش به سپاهان را به صورت غیرمستقیم منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

مسعود ریگی هافبک دفاعی استقلال که از حرف های امروز احمد مددی مدیرعامل این باشگاه شاکی است احتمالاً فردا با سپاهان پای میز مذاکره می نشیند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری، مسعود ریگی که یکی از بازیکنان اصلی استقلال در فصل های اخیر محسوب می شد، با پایان مدت قراردادش منتظر توافق تازه با باشگاه استقلال بود اما امروز احمد مددی مدیرعامل باشگاه در برنامه ورزش و مردم ادعا کرد ریگی رقمی درخواست کرده که پرداخت آن در توان باشگاه استقلال نیست.

البته طی روزهای گذشته شایعه های متفاوتی درباره توقعات مالی ریگی به گوش می‌رسید. از یک طرف نزدیکان فرهاد‌مجیدی می گفتند قرار است مسعود ریگی مبلغی مابین ۴ تا ۵ میلیارد تومان از استقلال دستمزد بگیرد و از طرف دیگر گفته می شد این بازیکن که قرارداد فصل گذشته‌اش ۹۰۰ میلیون تومان بوده، تقاضای دریافت مبلغ ۹ میلیارد تومان دارد و مدعی است چون فصل پیش پول کمی از استقلال گرفته، ابتدا استقلال باید با پرداخت ۴ میلیارد بدهی اش را با او صاف کند و بعد یک قرارداد ۵ میلیاردی برای فصل جدید ببندد.

این شایعه هیچ وقت از سمت مسعود ریگی تایید نشد اما امروز احمد مددی در برنامه ورزش و مردم به گونه ای حرف زد که انگار واقعاً ریگی ۹ میلیارد تومان از استقلال خواسته و پرداخت این پول از توان باشگاه خارج است. ساعتی بعد مسعود ریگی در صفحه شخصی اش به حرفهای مددی واکنش نشان داد و مدعی شد تنها چیزی که از استقلال می خواست احترام بود و مشکل او با باشگاه پول نیست.

به نظر می‌رسید با پادرمیانی فرهاد مجیدی و برگزاری یک جلسه در باشگاه استقلال، مشکل مسعود ریگی با احمد مددی حل شود و این بازیکن با قراردادی که مدنظر فرهاد مجیدی است (مبلغی بین ۴ تا ۵ میلیارد تومان که او در حاشیه اولین تمرین استقلال به خبرنگاران گفت چنین رقمی را برای هافبک های تیمش در نظر گرفته) قراردادش را تمدید کند اما گویا هیچ اقدامی از سوی باشگاه استقلال برای برگزاری جلسه با ریگی صورت نگرفته و حالا برخی فعالان بازار و نقل و انتقالات ادعا می‌کنند ریگی فردا با سپاهان پای میز مذاکره می نشیند.

البته یکی از خبرنگاران فعال در حوزه استقلال نیز در فضای مجازی خبر جدایی مسعود ریگی از استقلال و پیوستن او به سپاهان را به صورت غیرمستقیم منتشر کرده است. باید دید روز آینده چه اتفاقی رخ میدهد و آیا سپاهان برای جذب ریگی اقدام می کند یا این بازیکن مثل دانشگر و حسینی با پادرمیانی فرهاد مجیدی در استقلال می ماند؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها