|

(ویدیو) دو گل علیرضا جهانبخش به لوزرن سوئیس با طعم مصدومیت!

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی فاینورد مقابل چشمان تماشاگران این تیم دلبری کرد و با یک بدشانسی مواجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال فاینورد از ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه شب در حالی که علیرضا جهانبخش را برای سومین دیدار پیاپی در ترکیب و سمت راست خط حمله داشت، در ورزشگاه دِ کویپ روتردام در مسابقه برگشت مرحله سوم پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا به مصاف لوزرن سوئیس رفت.

دقیقه 9؛ گل اول جهانبخش به لوزرن

جهانبخش که پس از پیوستن به فاینورد محبوبیت ویژه‌ای در بین تماشاگران این تیم پیدا کرده، در دقیقه ۹ بازی امشب مقابل لوزرن ضد حمله سریع تیمش را که توسط لینسن آغاز شده بود، پس از دریافت پاس در عمق فرناندو سینیسترا با یک فرار تماشایی و در موقعیت تک به تک توانست دروازه حریف سوئیسی را باز کند و نخستین گل خود در بازگشت به فوتبال هلند ر ا به ثمر رساند.

دقیقه 34؛ شکلیک دیدنی جهانبخش به دروازه لوزرن

فاینورد پس از حملات پیاپی، در دقیقه ۳۴ روی یک توپ برگشتی که توسط ینس تورنسترا به علیرضا جهانبخش رسانده شد، با شلیک دیدنی این ملی‌پوش ایرانی از پشت محوطه جریمه به گل دوم رسید و لوزرن سوئیس را در مجموع دو مسابقه با نتیجه ۵ بر صفر عقب انداخت.

دقیقه 42؛ جهانبخش مصدوم شد و بیرون رفت

جهانبخش پس از زدن دو گل و دلبری برای تماشاگران فاینورد که امیدهایشان را هم برای قهرمانی در فصل جدید و صعود به مرحله نهایی لیگ کنفرانس اروپا بیشتر کرد، نتوانست تا پایان بازی و حتی نیمه اول در زمین بماند و با یک بدشانسی جدی مواجه شد.

وینگر ایرانی فاینورد در دقیقه ۴۲ روی زمین نشست و درخواست حضور کادر پزشکی تیمش را در زمین داشت که در ادامه مشخص شد بخاطر کشیدگی شدید کشاله ران نمی‌تواند به بازی ادامه دهد و باید تعویض شود.

01633772

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی