|

علیرضا منصوریان از کدام مجری صداوسیما شکایت کرد؟

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان به دلیل توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالبی غیر واقع از علی حاجی آبادی مجری صدا و سیمای استان مرکزی شکایت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک علیه مجری صداوسیما، یکی از عوامل سابق باشگاه آلومینیوم و چند صفحه اینستاگرامی شکایتی را در نهاد‌های امنیتی و قضایی مطرح کرده است.

به گزارش«شایانیوز»، علیرضا منصوریان به دلیل توهین، افترا، تشویش اذهان عمومی و انتشار مطالبی غیر واقع از علی حاجی آبادی مجری صدا و سیمای استان مرکزی به قوه قضاییه، نهاد‌های امنیتی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده است. وی معتقد است مطالب کذب منتشر شده مهندسی و با برنامه بوده و به جایگاه و شخصیت اجتماعی او که جزو بازیکنان و مربیان ملی به حساب می‌آید صدمه زده و به شدت دنبال پیگیری این پرونده است.

منصوریان از رضا فرهمند یکی از عوامل سابق تیم آلومینیوم به دلیل وارد کردن افترا و تشویش اذهان عمومی شکایتی را در قوه قضاییه و نهاد امنیتی انجام داده و به مانند پرونده قبل پیگیر به سرانجام رساندن آن است.

وی هم‌چنین از برخی صفحات مجازی فعال در استان مرکزی به جرم انتشار مطالب خلاف واقع، دروغ و منحرف کردن افکار عمومی شکایتی را به پلیس فتا داشته و خواستار برخورد با چنین صفحاتی شده است. منصوریان قصد دارد پس از مشخص شدن مسببین این امر، در مصاحبه‌ای اسامی این افراد را اعلام کند.

منبع: فارس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها