|

دلیل اشک های سعید معروف مشخص شد

سعید معروف

سعید معروف می‌دانست که المپیک بعدی در کار نیست و باید در ژاپن به بزرگترین آرزویش یعنی رفتن تیم ملی والیبال ایران روی سکوی جهانی می‌رسید.

لینک کوتاه کپی شد

سعید معروف بدون شک اعجوبه والیبال ایران و آسیاست. پاسور برتر لیگ جهانی در سال ۲۰۱۴ نشان داد در دنیا بی نظیر است اما در سال‌های اخیر سعید معروف کمی هم افت کرده و حتی آلکنو در شرایط حساس کریمی را به او ترجیح داد.

به گزارش«شایانیوز»، کاپیتان تیم ملی در ۳۵ سالگی همچنان درخشان بازی می‌کند و هنر سر پنجه‌هایش هر تماشاگری را به وجد می‌آورد. در همین المپیک قبل و بعد از بازی با لهستان مربی بلژیکی این تیم از بازی معروف تمجید کرد.

در سطح والیبال ملی ایران پیدا کردن بازیکنی در سطح و اندازه‌های معروف غیر قابل تصور است و کاپیتان ایران نمونه ندارد اما برای بازی در المپیک کمی سنش بالا رفته و شرایط سختی دارد. معروف در المپیک بعدی ۳۸ ساله است و برای بازی در تیم ملی باید سه سال دیگر رنج سفرهای طولانی و فشار تمرینات و بازی‌های متوالی را تحمل کند.

شاید او می‌دانست که المپیک بعدی در کار نیست و باید در ژاپن به بزرگترین آرزویش یعنی رفتن تیم ملی والیبال ایران روی سکوی جهانی می‌رسید ولی اوضاع بر وفق مراد او نبود. اشک‌های کاپیتان سعید در غم شکست تیم ملی به چشم خیلی‌ها نیامد.

منبع: خبرورزشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها