|

راز بازیکنان تیم ملی بعد از منامه فاش شد

چرا ملی پوشان از اسکوچیچ حمایت نکردند؟

پس از چالش های ایجاد شده میان فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ، بازیکنان تیم ملی هم ترجیح دادند در مورد دراگان سکوت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از پایان بازی های تیم ملی در منامه و مسجل شدن صعود ایران به دور بعدی مقدماتی جام جهانی، دراگان اسکوچیچ وضعیتی نامشخص پیدا کرد.

از یک سو گفته شد که قرارداد این مربی با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده است؛ از طرفی دیگر رئیس فدراسیون تصمیم گیری درباره وضعیت اسکوچیچ را به هیئت رئیسه حواله داد و در نهایت اسکوچیچ در یک برنامه تلویزیونی پیش از ترک ایران مدعی شد همچنان سرمربی تیم ملی و قراردادادش هم برقرار است!

در این میان اما فقط بازیکنان تیم ملی که چند وقتی با اسکوچیچ، یک زندگی اردویی را تجربه کرده اند در این باره حرف نزدند؛ سکوت ملی پوشان را خیلی ها به مسائل مختلفی تعبیر کردند اما محمدحسین کنعانی زادگان در مصاحبه ای با خبرورزشی وقتی با سوالی در این ارتباط مواجه شد به یک نکته کلیدی اشاره کرد و گفت: «از فدراسیون به ما گفته اند مصاحبه نکنیم. به هرحال من یک بازیکن هستم و نمی توانم درخصوص این مسائل حرفی بزنم.»

بر همین اساس به سادگی می شود تشخیص داد سکوت همه ملی پوشان و دفاع نکردن از سرمربی تیم ملی چه دلیلی داشت و چرا بازیکنان شاخص در این باره حاضر به مصاحبه نیستند و حتی برای سرمربی تیم ملی که موفق شد بحرین و عراق را شکست بدهد یک استوری در اینستاگرام خود منتشر نکردند؟

منبع: خبرگزاری دانشجو

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها