|

قرارداد شیخ دیاباته از کل پرسپولیسی ها گرانتر است؟

این روز‌ها شیخ دیاباته تبدیل به سوژه دعوا بین پرسپولیس و استقلالی‌ها شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شیخ دیاباته، مهاجم باشگاه استقلال با وجود انکه قرار بود به تهران برگردد تا در تمرینات تیمش برای بازی حساس با پدیده شرکت کند، هنوز برنگشته است. این در حالی است که فرهاد مجیدی به مهدی قایدی، مهاجم ملی پوشش هم استراحت داده و او، برخلاف بازیکنان تیم پرسپولیس، از شرکت در تمرینات استقلال به مدت سه روز معاف است.

نیامدن دیاباته، اما تنها دلیل سوژه شدن او در رسانه‌ها نیست. همین روز گذشته بود که یحیی گل محمدی در مصاحبه‌ای بلند از صحبت‌های فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال، در مورد پرسپولیس گلایه کرده و گفته بود بهتر است فرهاد درباره تیم خودش حرف بزند. با این وجود، اما یحیی در بخشی از صحبت هایش گفته بود قیمت یک بازیکن استقلال به اندازه کل بازیکنان پرسپولیس است. از صحبت‌های یحیی گل محمدی اینطور برداشت شده که منظور او قیمت قرارداد شیخ دیاباته است. در همین راستا، خبرورزشی هم در مطلبی از رقم قرارداد شیخ دیاباته پرده برداشته و آن را ۵۷۰ هزار دلار توصیف کرده است.

با تبدیل این رقم به تومان، مشخصا قرارداد شیخ دیاباته بسیار گران می‌شود و به نوعی او شاید تبدیل به گران‌ترین بازیکن لیگ شود؛ رقمی حدود ۱۴ میلیارد تومان، پولی است که رسانه‌ها مدعی شده اند، استقلال به شیخ دیاباته می‌پردازد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها