|

لیست خرید پرسپولیس در تابستان لو رفت !!!

با توجه به جدایی قطعی محمدحسین کنعانی زادگان از پرسپولیس، یحیی گل محمدی قصد جذب دو مدافع میانی را در تابستان دارد.

لینک کوتاه کپی شد

آنطور که شنیدیم سرمربی پرسپولیس قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی دو مدافع میانی را به خدمت بگیرد. پس از جدایی شجاع خلیل‌زاده و محمد نادری مدافعان فصل گذشته قرمزها از جمع شاگردان یحیی گل محمدی، باشگاه پرسپولیس در صدد جذب یک مدافع بود و کادرفنی این تیم سراغ گزینه های مختلفی رفت اما هر کدام به دلایلی نتوانستند به پرسپولیس بیایند. بعضی ها شروط غیر معقولی داشتند، بعضی ها پول زیادی می خواستند و تعدادی از این گزینه های مدنظر پرسپولیسی نتوانستند از باشگاه فعلی شان رضایتنامه بگیرند به همین دلیل فرصت پرسپولیسی شدن را از دست دادند.

در نقل و انتقالات زمستانی پرسپولیس باز هم نیاز جدی به جذب یک مدافع میانی داشت و آن ها بالاخره موفق شدند فرشاد فرجی را از پدیده به خدمت بگیرند. درحالیکه هنوز ۷ هفته به پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده خیلی از تیم ها فعالیت های نقل و انتقالاتی خود را شروع کرده اند.

سیدجلال حسینی بدون شک یکی از بهترین های پرسپولیس در این فصل بود و توانست در کنار عملکرد دفاعی موفق چند گل بسیار حساس را در بازی های لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به ثمر برساند. با وجود درخشش سید جلال در ۳۹ سالگی کادر فنی پرسپولیس معتقد است او باید در بعضی از بازی های پرسپولیس استراحت کند و فقط در دیدارهای مهم به میدان برود.

زوج خط دفاعی سید جلال ، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است. قرارداد کنعانی زادگان در پایان فصل به اتمام می رسد و به نظر می رسد این بازیکن با جدایی از جمع سرخ پوشان راهی لیگ ستارگان قطر خواهد شد. به این ترتیب اولویت یحیی گل محمدی در نقل و انتقالات تابستانی جذب مدافع میانی خواهد بود و سرمربی سرخ پوشان قصد دارد برای فصل بعد ۲ مدافع وسط جذب کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها