|

فرجانی ساسی برای پرسپولیسی شدن 70 میلیارد می خواهد؟

فرجانی ساسی

فرجانی ساسی ۳ میلیون یورو خواسته اما باشگاه الزمالک نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پیش یک رسانه مصری مدعی شد باشگاه پرسپولیس به فرجانی ساسی ملی پوش تونسی باشگاه الزمالک مصر پیشنهاد داده ولی بلافاصله باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب کرد.

در جدیدترین خبر در این زمینه نشریه «تونس الرقمیة» ابعاد جدیدی از این پیشنهاد را مطرح کرد و نوشت: باشگاه پرسپولیس ایران پیشنهادی وسوسه کننده به ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه الزمالک مصر ارائه کرد.

14000323000278_Test_NewPhotoFree

چرا حضور فرجانی ساسی در پرسپولیس منتفی است؟

 بر اساس گزارش‌های منتشر شده الزمالک به دنبال قرارداد یک میلیون و چهارصد هزار دلاری با این بازیکن بوده و حتی این پیشنهاد به مبلغ ۱.۶ میلیون یورو رسیده اما درخواست ساسی ۲.۴ میلیون یورو اعلام شده و باشگاه الزمالک توان پرداخت چنین مبلغی را ندارد.

حسین لبیب مسئول کمیته انتقالات باشگاه الزمالک در مصاحبه دیگری اعلام کرد ساسی ۳ میلیون یورو خواسته اما باشگاه الزمالک نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد، با این حال برای جلب رضایت این بازیکن ارزشمند و حفظ او تلاش خواهد کرد.

با این شرایط به نظر می‌رسد امکان انتقال بازیکن سه میلیون یورویی (حدود 70 میلیارد) الزمالک به لیگ فوتبال ایران منتفی است و فرجانی در صورت عدم تمدید قرارداد با الزمالک مصر پیشنهادات مطرح شده از جانب دو باشگاه قطری را می‌پذیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی