|

عجیب‌ترین و بهترین شادی گل در لیگ قهرمانان آسیا

البلیهی پس از این گل به سراغ یکی از میکروفن های کنار زمین رفت و با گفتن جمله رمضان کریم، شادی بعد از گلش را در ماه رمضان جشن گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

در دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال موفق شد با نتیجه ۳ بر یک از سد استقلال تاجیکستان گذشته و به صدر جدول رده بندی گروه نخست این رقابت ها صعود کند. در این بازی، علی البلیهی مدافع پیش تاخته آبی های ریاض قدر پاس عتان باهبری را دانست و در دقیقه ۳۹ گل نخست الهلال را وارد دروازه حریف کرد تا زمینه ساز پیروزی پرگل تیمش در مسابقه شب گذشته باشد.

البلیهی پس از این گل به سراغ یکی از میکروفن های کنار زمین رفت و با گفتن جمله رمضان کریم، شادی بعد از گلش را در ماه رمضان جشن گرفت. اتفاقی که مورد توجه صفحه رسمی لیگ قهرمانان آسیا گرفت و از آن به عنوان بهترین شادی بعد از گل در دور سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یاد کرد.

الهلال با پیروزی شب گذشته مقابل استقلال تاجیکستان ۷ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه نخست جای گرفت. آلمالیق و استقلال تاجیکستان نیز با ۴ امتیاز دوم و سوم هستند. شباب الاهلی نیز برخلاف انتظارها، عملکرد خوبی نداشته و چهارم گروه است.

133703

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها