|

روز استراحت سید جلال فرا رسید!

یحیی گل محمدی تصمیم گرفت در دیدار رفت با گوای هند به امید عالیشاه یکی از بهترین‌های پرسپولیس در بازی‌های گذشته استراحت بدهد.

لینک کوتاه کپی شد

یکی از بزرگ ترین مشکلات تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا، فشردگی این رقابت‌هاست. بازی‌ها دو روز درمیان برگزار می‌شود و بازیکنان تیم‌ها من جمله پرسپولیس با مشکلات بدنی و خستگی مواجه شده اند اما در این بین فرهاد مجیدی برای جلوگیری از خستگی بیش از اندازه بازیکنان تیمش تصمیم گرفته است به برخی از آنها استراحت داده یا اینکه با تعویض در حین مسابقه به شاگردانش کمک کند مصدوم نشوند.

نیمکت نشینی امید عالیشاه در دیدار با گوای هند نیز در همین راستا بوده است. کاپیتان دوم پرسپولیس در کنار کمال کامیابی‌نیا بهترین‌های این تیم در دیدار با الریان قطر بودند. در روزی که یحیی گل‌محمدی، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر را در اختیار داشت در بازی با الریان از ابتدا به شهریا مغانلو و امید عالیشاه در نوک خط حمله میدان داد.

او یک پاس گل تماشایی هم در این دیدار به شهریار مغانلو داد. پاس امید عالیشاه به شهریار مغانلو آنقدر دقیق بود که این مهاجم با یک ضربه بغل پا دبل کرد تا لحظاتی بعد هم جای خود را به عیسی آل کثیر بدهد. البته چنین پاس‌هایی از امید عالیشاه دور از انتظار نبود. او بارها در نقش هافبک چپ و راست و وینگر چپ و راست بازی کرده و بعد از نفوذ از کنار بازیکن ضلع مخالف را به خوبی می‌بیند.

در طول مسابقه نمایش درخشانی ارائه کرد تا همچنان جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل باشد. او پاس گل سوم قرمزها را نیز به نام خود ثبت کرد و در نقش گلسازی موثر نشان داد. پس از پایان این مسابقه عکسی از پای عالیشاه منتشر شد که فرانک کوم خط بلندی روی آن کنده بود!

تصویر پای زخمی امید عالیشاه همه را به این تصور انداخت که شاید مصدوم شده و به بازی با گوا نرسد. شماره ۲ پرسپولیس در بازی با گوای هند در ترکیب اصلی قرار نگرفت اما دلیل آن فقط و فقط تصمیم یحیی گل محمدی برای استراحت دادن به او بود و ربطی به مصدومیت نداشت. همچنین گفته می‌شود به احتمال زیاد یحیی گل محمدی همین تصمیم را نیز برای سید جلال حسینی خواهد گرفت.

کاپیتان پرسپولیس در آستانه ۴۰ سالگی در لیگ قهرمانان آسیا دو روز درمیان بازی می‌کند و کادرفنی این تیم نیز احتمال می‌دهد سید جلال حسینی مصدوم شود. بنابراین سرمربی پرسپولیس قصد دارد در دیدار برگشت مقابل گوای هند در روز جمعه هفته جاری، به کاپیتان با تجربه تیمش استراحت بدهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی