|

برهانی:چند بازیکن ما شرایط بد مالی دارند

آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، تیمش در دیدار مقابل سپاهان روی دو ضربه ایستگاهی و با غافلگیری گل خورده است.

لینک کوتاه کپی شد

آرش برهانی مربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست ۲ بر صفر این تیم مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خوب بود، اما سپاهان روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسید. ما هم نتوانستیم در ۴۵ دقیقه دوم نتیجه را جبران کنیم. انتظار نداشتیم روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شویم و نتیجه را واگذار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شکست استقلال فنی بود یا حواشی اخیر از نظر روحی به بازیکنان ضربه وارد کرده است، گفت: روی دو صحنه و عدم تمرکز بازیکنان ما گل خوردیم و شما اسم آن را هر چه می‌گذارید، بگذارید. در ۴۵ دقیقه دوم فکر می‌کنم رشید مظاهری فقط ۱۰ متر دوید و توپ را برای شروع مجدد برداشت. ما در نیمه دوم رشید را ندیدیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که رشید مظاهری هم خیلی شاکی بود و گویا بازیکنان این تیم تمرکز لازم را ندارند، خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که صد درصد تمرکز بازیکنان فوتبال باشد. مسئولان ما هم تمام تلاش خود را می‌کنند. بچه‌ها هم شرایط استقلال را درک کردند و می‌دانند چیست، اما ما هم انتظار داشتیم که حالا که صدرنشین جدول هستیم و شرایط تیمی خوبی داریم، بیشتر به ما رسیدگی شود. از اسپانسر باشگاه که خیلی کمک کرده و زحمت کشیده و قرار است چند وقت دیگر هم کمکی کند، خواهش می‌کنم این هفته مبلغی که قول داده را بدهد تا دیر نشود و بچه‌ها استفاده کنند و شرایط تیمی بهتر شود.

برهانی در پاسخ به این سؤال که آیا مهمترین مشکل استقلال مالی است، گفت: مشکلات مالی باعث می‌شود که بچه‌ها تمرکز صد درصد را برای بازی نداشته باشند. خودم می‌دانم چند نفر از بازیکنان شرایط بد مالی دارند و باعث از بین رفتن تمرکزشان شده است. امیدواریم که این مشکل حل شود تا تمرکزشان برگردد.

وی درباره اینکه شرایط نیم‌فصل دوم با توجه به نارضایتی هواداران چگونه خواهد شد، اظهار داشت: در استقلال همیشه این فشارها وجود دارد و طبیعی است. من امیدوارم پس از چند سال ناکامی نتیجه خوبی کسب کنیم. سال گذشته همین موقع استقلال پنجم بود و ما در بدترین شرایط سوم جدول خواهیم بود و با صدر جدول هم یکی دو امتیاز فاصله داریم و می‌توانیم این فاصله را درست کنیم.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به این سؤال که آیا تعویض سیاوش یزدانی فنی بود یا به دلیل عصبی بودن او را تعویض کرده‌اند، گفت: خیر، تعویض او کاملاً تاکتیکی بود.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها