|

خرید خوب پرسپولیسی ها چرا از مصاحبه فراری است؟

میلاد محمدی بازیکنی است که علاقه زیادی به مصاحبه ندارد و کمی خجالتی است.

لینک کوتاه کپی شد

سرپرست پرسپولیس پس از پایان دیدار این تیم برابر شمس‌آذر قزوین، از میلاد محمدی خواست تا با خبرنگاران مصاحبه کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر، شب گذشته مقابل شمس‌آذر قزوین قرار گرفت و با نتیجه دو بر صفر از سد شاگردان رضا مهاجری عبور کرد. قرمزهای تهران در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و ضمن ثبت یک کلین‌شیت مهم، سه امتیاز این بازی هم کسب کردند تا بار دیگر به صدر جدول تکیه بزنند.

میلاد محمدی یکی از خریدهای خوب پرسپولیس در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود که در سمت چپ خط دفاع پرسپولیس عصای دست خوان کارلوس گاریدو شده است. بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند پس از جدایی عبدالکریم حسن، جانشین مناسبی برای او جذب نمی‌شود اما مدیران قرمزهای تهران پس از کش‌وقوس‌های فراوان موفق شدند میلاد محمدی را جذب کنند تا خط دفاعی پرسپولیس استحکام خوبی در لیگ بیست‌وچهارم پیدا کند.

میلاد محمدی بازیکنی است که علاقه زیادی به مصاحبه ندارد و کمی خجالتی است. همین موضوع باعث شده با گذشت 9 هفته از لیگ برتر، محمدی هیچ مصاحبه‌ای با خبرنگاران انجام ندهد. پس از برتری قرمزها مقابل شمس‌آذر قزوین، هنگامی که خبرنگاران در میکسدزون حضور داشتند، مهرداد محمدی قصد داشت مانند روال گذشته از مصاحبه فرار کند اما افشین پیروانی جلوی این بازیکن را گرفت و از او خواست با خبرنگاران صحبت کند. میلاد ابتدا این موضوع را پذیرفت و به احترام افشین پیروانی میکسدزون را ترک نکرد اما سپس با عذرخواهی از اصحاب رسانه و پیروانی راهی اتوبوس تیم شد تا بار دیگر هم خبری از مصاحبه نباشد.

باید دید طلسم عدم مصاحبه میلاد محمدی چه زمانی شکسته می‌شود و این بازیکن مقابل خبرنگاران قرار می‌گیرد و صحبت می‌کند یا نه. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها