|

دو مهاجم قد بلند اما کند استقلال داد موسیمانه را درآوردند!

پیتسو موسیمانه علاقه‌ای به همکاری با گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی ندارد

لینک کوتاه کپی شد

 پیتسو موسیمانه از عملکرد مهاجمان استقلال رضایت ندارد و ممکن است شاهد جدایی آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل باشیم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سرمربی جدید پیش از جدال با خیبر خرم‌آباد تنها چند جلسه تمرینی را با آبی‌ها پشت سر گذاشت و درنهایت استقلال با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد. بازیکنان استقلال در این دیدار عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و همه اهالی فوتبال بر این باور هستند که بازیکنان استقلال عامل اصلی شکست این تیم در مصاف با خیبر خرم‌آباد بودند.

موسیمانه هم پس از این دیدار و در نشست خبری از خجالت بازیکنان درآمد و گفت:

"تیم من به لحاظ روحی و روانی خوب نیست. هیچ وقت ندیده بودم تیمی اینقدر پایین باشد. شاید برخی از بازیکنان نمی‌دانند چه اسم بزرگی روی پیراهن تیم‌شان هست. به تیم حریف تبریک می‌گویم که خوب جنگیدند و همه توپ‌ها را گرفتند، بازیکنان خیبر انگیزه داشتند. به بازیکنانم گفتم مربی اول امسال آمد و رفت، مربی دوم هم آمد و رفت، من سومی هستم، آیا باید مربی چهارمی بیاید؟ شاید بازیکنان باید خودشان را در آینه ببینند و با خودشان صادق باشند. هیچ‌کس نمی‌تواند به ما کمک کند، جز خودمان. من از نمایشی که دیدم خیلی ناراحت هستم. نمی‌دانم بازیکنان استقلال چه چیزی می‌خواهند. باید به خودمان نگاه کنیم و ببینیم به صورت انفرادی چه کار کرده‌ایم. این شرایط ناراحت‌کننده است".

پیتسو موسیمانه علاقه‌ای به همکاری با گوستاوو بلانکو و آرمان رمضانی ندارد چراکه این دو بازیکن با سبک بازی مدنظر سرمربی آفریقایی فاصله زیادی دارند. پیتسو موسیمانه در دیدار با خیبر خرم‌آباد نشان داد به بازی مستقیم علاقه‌ای ندارد و سبک بازی او روی زمین دنبال می‌شود؛ برای همین مهاجمان بلندزن و کم‌سرعتی مانند بلانکو و رمضانی به کار او نمی‌آیند.

موسیمانه به مدیریت استقلال اعلام کرده از همین حالا به‌دنبال مهاجم سرعتی باشند و برای همین احتمال قطع همکاری آبی‌ها با رمضانی و بلانکو در نیم‌فصل وجود دارد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها