|

عذرخواهی رسمی باشگاه استقلال از باشگاه خیبر خرم آباد

آبی‌پوشان پایتخت به دلیل اشتباه عجیب در لوگوی باشگاه خیبر عذرخواهی کردند.

لینک کوتاه کپی شد

 استقلال،  پوستری برای بازی مقابل خیبر خرم آباد  طراحی و منتشر کرد که در آن، در لوگوی خیبر، اسم باشگاه، اشتباه نوشته شده بود و این مسئله واکنش‌های بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت.

گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ باشگاه استقلال با انتشار یک اطلاعیه، عنوان کرد که این اشتباه سهوی و یک اشتباه نرم افزاری بوده است و از باشگاه خیبر خرم آباد و مردم استان لرستان عذرخواهی کرد.

در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال، به علت اشتباه نرم افزاری، فونت به کار رفته در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد اشتباه درج شده، که از این بابت صمیمانه از هواداران فهیم باشگاه خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می‌طلبیم.

باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته به هواداران محترم و فهمیم خیبر خرم آباد اطمینان خاطر می‌دهد اتفاق رخ صرفا یک اشتباه سهوی و نرم افزاری بوده و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم به علت این اتفاق از عموم هواداران و مدیران محترم باشگاه خیبرخرم آباد عذرخواهی نمائیم. بی شک در میهمان نوازی و خونگرمی مردم عزیز خرم آباد هیچ تردیدی نیست و همچنان رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای بر پایه احترام میان دو باشگاه استقلال و خیبر خرم آباد وجود دارد.

پوستر استقلال - خیبر خرم آباد - خربر خرم آباد پوستر اصلاح شده باشکاه استقلال

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها